Lauri Matikainen

VATSIM ei näytä lentoja

5 viestiä aiheessa

Mistäköhän tämä johtuu, ite lennän parhaillaan EFRO-EFHK ja kyllä Roviksella heti joku toinenkin simuilija näkyi...

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

Ei taida oikein data kulkea ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka,

Heh taidat olla joku uusi servinfon parissa. :D Itse oon jo tuohon dataservujen toimimattomuuteen tottunut. Noita tapahtuu aina välillä ja kestävät 1h->24h. Tai itsellä ei koskaan yli päivän vanhoja datoja löytynyt. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka,

Heh taidat olla joku uusi servinfon parissa. :D Itse oon jo tuohon dataservujen toimimattomuuteen tottunut. Noita tapahtuu aina välillä ja kestävät 1h->24h. Tai itsellä ei koskaan yli päivän vanhoja datoja löytynyt. ;)

Jep, uusi oon ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen oli illalla pimeenä ainakin mulla koko Servinfo/VATSIM, yhteyden sai servuihin, mutta servinfo ei saanut mitään näytölle. IVAO sen sijaan oli ruuhkainen keskieuroopassa >:(

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen oli illalla pimeenä ainakin mulla koko Servinfo/VATSIM, yhteyden sai servuihin, mutta servinfo ei saanut mitään näytölle. IVAO sen sijaan oli ruuhkainen keskieuroopassa >:(

-Kähmy

Pitäisi tehdä niin että niille ihmisille jotka lentää vähemmän kansoitetuissa keskuksessa rohkaisis tulemaan eniten kansoitettuun keskukseen (onkohan se VATSIM?) jolloin kaikilla olisi kivempaa :P

Hölömöjä ovat jos eivät suostu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään