Petri Lehtovirta

Firefox ja kirjautumisongelma FSN Discussioniin

4 viestiä aiheessa

Mulla toimii tänne palstalle kirjautuminen hieman satunnaisesti Firefoxilla, aina toisinaan se vaatii uudelleenkirjautumista vaikka olenkin ruksinut että muista salasana. Ja vaikka kirjautuisin, niin esimerkiksi viestiin vastaaminen on mahdotonta, sillä "vastaa" painikkeen painamisen jälkeen se kirjautuu ulos.

Jotenkin tämä liittyy siihen, että toisinaan Forumin kellonaika ja mun koneen kellonaika ei stemmaa.

[ Attachment removed / expired ]

Vinkkejä?

IE:llä homma pelittää mallikkaasti. Toisinaan myös Firefoxilla. Firefox on nyt 1.0.2. versio, samoin se käyttäytyi myös aiemmalla 1.0.0:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kellonaikojen ero selittyy sillä, että Guesteilla foorumin kello on UTC-ajassa, sisäänkirjautuneilla kellonaikaa korjataan profiilissa olevan aikavyöhykeasetuksen mukaisesti.

Kokeilepa poistaa kaikki FSN:n tallentamat cookiet Firefoxista:

Tools -> Options -> Privacy -> Cookies: View Cookies

ja poista sieltä kaikki fsnordic.net ja www.fsnordic.net -piparit. Sulje ja käynnistä Firefox varmuuden vuoksi uudelleen ja kokeile kirjautumista.

Minulla oli joskus pari vuotta sitten vastaava ongelma, keskustelusoftan cookiet olivat jotenkin menneet ristiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kellonaikojen ero selittyy sillä, että Guesteilla foorumin kello on UTC-ajassa, sisäänkirjautuneilla kellonaikaa korjataan profiilissa olevan aikavyöhykeasetuksen mukaisesti.

Kokeilepa poistaa kaikki FSN:n tallentamat cookiet Firefoxista:

---klik----

Minulla oli joskus pari vuotta sitten vastaava ongelma, keskustelusoftan cookiet olivat jotenkin menneet ristiin.

Thanx, tämä keksinmurusten siivous auttoi. Niinpä kirjoitan tämänkin viestin taas vaihteeksi Firefoxin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään