Guest Mika86

pikkusen kysymyksii...

10 viestiä aiheessa

joo elikkäs täs lueskellessani kiinnostuin online lentämisest ja oisin nyt halunnu tietää et minkälaista siel on? Tosta edellisestä aiheesta sainkii jo aika paljo tietoo hommasta mut sit viel et tarvitaanko online pelaamiseen mikkiä vai pärjääkö siel ilman? Kitoooooos.

-uus pelaaja-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo elikkäs täs lueskellessani kiinnostuin online lentämisest ja oisin nyt halunnu tietää et minkälaista siel on? Tosta edellisestä aiheesta sainkii jo aika paljo tietoo hommasta mut sit viel et tarvitaanko online pelaamiseen mikkiä vai pärjääkö siel ilman?

Pärjää ilmankin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mika, mikäli VATSIMiin olet menossa niin ykkös kommunikointi tapa on teksti mutta "headsetillä" missä on mikki ja kuulokkeet samassa on tietysti realistisin vaihtoehto.. ;) Tervetuloa mukaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no nyt tuli probleema... mä kävin yrittämässä rekisteröityä sinne vatsimii ja sit se lopuks valitti tämmöstä

We have experienced a problem with your registration.

The email address you entered appears not to be provided by a Internet Service Provider. For security reasons, we will therefore need to manually authenticate your sign-up. Please either try a different e-mail address, or contact the Membership Department at membership@vatsim.net.

This registration has not been successful. You may use your browser's back button to try registering again.

kun mulla ei oo toista mailiosoitetta ni mitä pitäs tehä? uus maili vai lähettää sit tolle membershipille viestii?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota noin. ::) Vattsim ei muistaakseni hyväksy näitä ns. ilmaisosotteita kuten hotmail jne. Siihen ei taida auttaa mikään muu kuin jonkun toisen os. hankkiminen, onhan niitä.

ps. ainahan sitä kysyä voi meilillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no ni... nyt tein uuden osotteen ja onnituin sit rekisteröitymään sinne. kiitos neuvosta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

viel pitäs semmosta kysyy et uus pelaaja kun oon ni mitä apuohjelmia pitäs olla et pääsen pelaamaan netissä tätä peliä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

viel pitäs semmosta kysyy et uus pelaaja kun oon ni mitä apuohjelmia pitäs olla et pääsen pelaamaan netissä tätä peliä?

Moi,

Tarvitset Squawkboxin, jolla otat yhteyden VATSIM verkkoon ja ohjeet tosiaankin löytyy tuolta Martin antamasta linkistä... Ja tietenkin tervetuloa joukkoon :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään