Guest Oranki

Simukoneiden laskut kiitoteille ?

5 viestiä aiheessa

Niin oon tota miettiny ku päätän esim lentoni Vantaalle siis alan laskeutua ja sitten kun olen finaalissa niin tuntuu ensinnäkin että noiden AI-koneiden lähestymis/laskeutumisnopeus on joku 180 knts:ia. (Ite lentelen manuaalien ja checklistien mukaan konetyypistä riippuen) Onko tähän apua ?? Ja toinen asia mikä minua vaivaa että kentillä tulee P*********I noita go-aroundeja kun toi FS:n lennonjohto heittää koneet takasin ylös. Se päästää ne laskeutumaan/nousemaan vasta kun kiitotie on täysin vapaa ja kone on connektinut Groundiin.

:-\

Ainiin ja onko mahdollista saada noita AI-koneita tekemään jonkin näköisiä odotus kuvioita kun minulla on joskus AI-koneet 0.2 nm:n päässä toisistaan laskussa :-[

T.Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, semmosta se on kun M$ tekee peleja. Bugeja bugeja. Ei voi teha mittaan noille vioille. Se on joko kestettava tai lennettava VATSIM:ssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä se haittaa, vaikka ne AI koneet laskeutuukin vähän eri nopeutta kuin sinä ite???

Ja mitä noihin go-aroundeihin tulee, niin tuo FS:n AI-liikenne on mitä on...

Odotuskuvioon niitä ei saa.

Mene VATSIMiin (heh, pääsinpäs sanomaan!) niin siellä on sitten odotuskuviot yms....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä se haittaa, vaikka ne AI koneet laskeutuukin vähän eri nopeutta kuin sinä ite???

Kyllä se voi aiheutta pientä hermon nykimistä, kun olet Cessnalla tai Baronilla tulossa laskuun ja takaa tulee 737 tai isompi vauhdilla päälle ja rytinän ja "crash"-tekstin saattelemana teleporttaudut takaisin lähtökentälle. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuttua toimintaa, minulla tulee välillä kolme konetta aivan peräkkäin, joista yksi laskeutuu ja kaksi vetää ylös. Kerran Osakassa kone suorastaan tippui kentän pinnalle ja hävisi saman tien. :P Samassa paikassa (eri lentokentällä) kone hävisi rullatessaan pois kiitoradalta.

Siitä tulikin mieleen, että viime yönä näin unta kuinka yksi AI kone tuli kovassa crosswindissä aivan 90 asteen kulmassa kentän pintaan ja jatkoi liitoaan parin metrin korkeudella, kääntyi loput 270 astetta ympäri ja veti ylös. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään