Guest Oranki

EFHK:n rullausteiden opastekyltit ?

13 viestiä aiheessa

Mietin vaan että syökö noi kyltit hirveesti tossa scenessä frameja ku ne näyttää olevan mielestäni hieman liiankin tarkasti mallinnettu. Olen miettinyt jos niille kylteille ja myös noille kiitoteiden päässä oleville valotolpille olisi jotain updatea joku väsäämässä tai sitten toivon että ne saadaan seuraavaan EFHK-versioon kuntoon (jos niistä on frameille apua) !!!! ;) :) :-\ :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja valot myös nekin tuntuu syövän huomattavasti frameja !!! ??? :-\

(ainakin luulen niin ) Niitä myös voisi korjailla seuraavaan versioon !!

Kiitos !

T.Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja valot myös nekin tuntuu syövän huomattavasti frameja !!! ??? :-\

(ainakin luulen niin ) Niitä myös voisi korjailla seuraavaan versioon !!

Kiitos !

T.Kutvis

Paketinhan mukana tulee ohjelma, jolla voi poistaa mm. valot frameja viemästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eikä ne valot frameja vie ku ne lähestymisvalotolpat vie :D

konffatkaa konffiohjelmalla tolpat pois niin et pelkät valot jää

Itseasiassa valot taitavat viedä enemmän frameja kuin tolpat! ;) kokeile poistaa valot niin huomaat että framet nousee about 50% (ainakin minulla).. Uuteen versioon on ymmärtääkseni tulossa huomattavasti frameystävällisemmät valot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa valot taitavat viedä enemmän frameja kuin tolpat! ;) kokeile poistaa valot niin huomaat että framet nousee about 50% (ainakin minulla)..

Tosin lennäs siinä sitten pimeellä jos ei oo valoja.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosin lennäs siinä sitten pimeellä jos ei oo valoja.. ;)

Niin no ei siitä lentämisestä varsinaisesti ollutkaan mitään puhetta.. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kun minulla oli nuo valot ja tolpat tossa simussa niin framet olivat n.7-9 (AI-liikennettä on) Nyt kun otin ne tolpat ja valot pois niin framet on n.10-12, joten ei suurta eroa !!!! :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon kans miettiny et ku toi Swedflight:n ESSA pyörii kaikkine valoineen,rakennuksineen ja AI-liikenteineen mulla tuolla framet 20-25 !!! Ja kun kentällä on viellä enemmän liikennettä/koneita ja rakennuksia kuin EFHK:lla, niin miks se syö paljon vähemmän frameja ku EFHK by FISD ?

Viisaammat kertokaa !! ???

P.s On muuten pirun hieno scene, kannattaa hommaa !!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon kans miettiny et ku toi Swedflight:n ESSA pyörii kaikkine valoineen,rakennuksineen ja AI-liikenteineen mulla tuolla framet 20-25 !!! Ja kun kentällä on viellä enemmän liikennettä/koneita ja rakennuksia kuin EFHK:lla, niin miks se syö paljon vähemmän frameja ku EFHK by FISD ?

Viisaammat kertokaa !! ???

P.s On muuten pirun hieno scene, kannattaa hommaa !!

No joo, FISDin EFHK on tehty valokuvien pohjalta, kun tuo swedujen scene näyttää käyttävän vähän mitä sattuu. Hirveästi toistetaan samoja tekstuureita eri paikoissa jne, joka kyllä mun mielestä näyttää aika haljulta. Nykyään kun tosiasia on se, että ne ei ne polygonit sceneryitä juurikaan hidasta, vaan nimenomaan tekstuurit. Ja tosiaan kannattaa muistaa, että FISDin EFHK on vasta beta-versio, ei valmis...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota, eiväthän ne valot muutenkaan vaikuta frameihin muuta kuin pimeällä, kun ne eivät näy päivällä, sen takia framet ovat huonot myös pimeällä kun yksityiskohtia ja maatekstuureita yms. ei näy niin paljoa. Jos näin ei ole niin korjatkaa. Ja tosiaan niinkuin Mikko sanoikin niin vaikka joku toinen scenery toimii täydellisesti niin se ei tarkoita että se toimi hyvin myös versiossa 0.31 niin kuin efhk maisema tällä hetkellä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, testailin tässä vähäsen asetuksilla: kaikki grafiikat täysillä, pilviä 3000 jalassa todella ohut stratus ja 40000 jalassa cirrusta, lumisadetta, tosin ei yhtä sakeasti kuin nyt oikeasti. Näkyvyys 60 mailia. Koneena default Cessna 172. Simuna siis FS9.

Lähtö Hyvinkään kentältä (addon beta) framet: 35-45 (siis maassa)

Matkalla 2000 jalassa framet: 25-35

Helsinki-Vantaan kenttä tulee näkyviin framet: 20-25

Lähellä Helsinki-Vantaan kenttää ja kentän yllä noin 1000 jalassa framet: 13-19

Maassa Vantaalla framet: 12-16

Tuo määrä siis kun vain ne tolpat on poistettu. FPS pysyy vakiona vaikka poistaisin kentältä kaiken, mitä mahdollista konfiguraattorilla. Lisäksi yöllä kun valot näkyvät, framet ovat 13-19 sijasta 10-15. Jos kentällä on AI -liikennettä (PAI), framet laskevat noin 3:lla ja monimutkainen sää voi laskea framet pysyvästi alle 10:n.

Tuloksista huomaa, että tuo kenttä on todella raskas jostain syystä eikä auta vaikka mitä tekisi. ??? Pitäisiköhän vain eheyttää kovalevy ja odotella että fisdiläiset saavat uudistettua niitä valoja tai ihan mitä vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahoittelut jos tämä ei liity suoranaisesti asiaan, mutta tämä oli ainoa EFHK ketju, jonka nopeasti löysin.

Lähinnä EFHK maiseman tekijöille ilmoittelisin vain tänään tulleesta AIP:n supplementista, jonka mukaan kiitotien 15 ulko- ja keskimerkki poistuvat käytöstä 30.9.2004, kun ne korvataan uudella ILS/DME:llä. Ne majakathan taisi olla siinä maisemassa mukana? Sitä en tiedä poistetaanko itse antennit ja pömpelit, mutta siis tiedoksi vain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähinnä EFHK maiseman tekijöille ilmoittelisin vain tänään tulleesta AIP:n supplementista, jonka mukaan kiitotien 15 ulko- ja keskimerkki poistuvat käytöstä 30.9.2004, kun ne korvataan uudella ILS/DME:llä.

Vai että isketään sinne lisää ILS/DME:tä. Selvä homma. Kiitos tiedosta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään