Guest macklin

Norway Airports/ENGM

2 viestiä aiheessa

Kun tässä on valitettu kuinka raskas EFHK on niin kyllä se mennen tullen pesee ENGM kentän.

Koetin lentään sinne tänään mutta aika toivotonta oli ja itse kenttäkin oli melko surkea verrattuna EFHK:n. Hesassa vaikka framet ovat 5-8 fps. huonoimmillaan niin itse lentotouhu sujuu kohtuullisesti, en ole poistanut mitään scenerystä.

Tämä tämmöisenä kiitoksena ahkerille kavereille!

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kenttiä löytyy joka lähtöön.... taitaa joku japanilainen (olisko ollut Osaka Kansai tai Tokio Narita) mitä olen joskus kokeillut olla "tuskaisin" ja raskain maisema.... hienoja kylläkin visuaalisesti

Oslossa auttanee hiukan se kun poistat ne staattiset koneet, siihen oli muistaakseni Readmessa ohje, tai sitten bgl nimissä on varmaan *stat* tai *static* tai jotain vastaavaa. Ne bgl:t vaan pois niin katoaa tekstuureita ja polyja... nykyään AI liikenne on minusta kyllä hienompaa kuin nuo staattiset koneet.

Kuvia kentistä saattaa olla erittäin vaikea saada (Kuvauslupa), en tiedä miten lie Oslossa, ei se välttämättä helppoa ole koska tekstuurit ovat mitä ovat. Silti se on minusta ihan mukava ja siinä on onnistuttu saamaan ihan oikea fiilis Gardermoenin kentästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään