Guest heiska91

Alottelijoiden kouluttaminen

56 viestiä aiheessa

Onko kukaan lennonjohtaja vapaa ehtoinen tulee jollekin pien kentälle ohjaamaan meitä alottelijoita jotta saisimme vähän kokemusta... Kenttänä vois olla vaikka Pirkkala, Rovaniemi tai joku tämmönen, tää vois olla vaikka lauantaina päivällä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja missä verkossa?

Jos kyseessä ei ole VATSIM, voisin itsekin tulla pörräämään, häiritsemään ja pilaamaan muiden kokemuksia.

Ei kun oikeasti, voisin tulla sinne todistamaan että liukupolku on turha keksintö.

Vaikken ehkä olekaan aloittelija... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja missä verkossa?

Jos kyseessä ei ole VATSIM, voisin itsekin tulla pörräämään, häiritsemään ja pilaamaan muiden kokemuksia.

Ei kun oikeasti, voisin tulla sinne todistamaan että liukupolku on turha keksintö.

Vaikken ehkä olekaan aloittelija... ;)

Juu vatsimmiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan lennonjohtaja vapaa ehtoinen tulee jollekin pien kentälle ohjaamaan meitä alottelijoita jotta saisimme vähän kokemusta... Kenttänä vois olla vaikka Pirkkala, Rovaniemi tai joku tämmönen, tää vois olla vaikka lauantaina päivällä...

Lauantai on vähän huono päivä itselleni, mutta katsotaan mitä voidaan tehdä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voinhan minäkin jonain etukäteen sovittuna ajankohtana vaikka sitten lauantaina tulla johkin torniin, tosin jos Pirkkala ja Rovaniemi ovat pienkenttiä niin ne mihin minä voin tulla ovat sitten jotain korpikenttiä... ;D Eli menetelmäkentälle voin tulla. Ircciin vaan huutelemaan tahi messengeriin ollikeijonen ät hotmail.com. En tosin voi luvata muuta kuin että voin yrittää löytää aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaasa? jos ehdin, olen itsekkin tulossa testaamaan, että toimiiko yhteydet.

Nähään lauantaina sit :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nähään lauantaina sit :)

Katotaa eka saadaanko lennonjohtaja ja vähä porukkaa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katotaa eka saadaanko lennonjohtaja ja vähä porukkaa....

Pitäiskö mennä kauniisti kysymään tonne VACC Finnin foorumille, et jaksaisko joku tulla torniin lauantaina?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäiskö mennä kauniisti kysymään tonne VACC Finnin foorumille, et jaksaisko joku tulla torniin lauantaina?

Kyllähän täältäkin löytyy kokeneita lennonjohtajia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin onko kyse ensi lauantaista? Pitäisi nimittäin silloin mennä uimaan... Toki jos otetaan myöhäinen/aikainen ajankohta. Viimeksi menimme siinä kahden paikkeilla uimaan ja olin kotona siinä puoli kahdeksan maissa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin onko kyse ensi lauantaista? Pitäisi nimittäin silloin mennä uimaan... Toki jos otetaan myöhäinen/aikainen ajankohta. Viimeksi menimme siinä kahden paikkeilla uimaan ja olin kotona siinä puoli kahdeksan maissa

Nyt viikonloppuna, mulle ainaski käy aikaisin tai myöhään, ihan sama mulle....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lauantaina 6.3.3004. Jos illalla siinä kello 20-23?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lauantaina 6.3.3004. Jos illalla siinä kello 20-23?

Koetan olla paikalla. Jos irkkaat niin nick on Masse^^ ircnetissä (MasseR qnetissä), jollet niin käytä vaikka pikaviesti-toimintoa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennemminkin 19-22 ettei mene sitten koko yötä siihen.. Mutta voin siis tulla johkin torniin.

Toi 19-22 kuulostaa hyvältä...

Eli kaikki mukaan vaan rohkeesti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten, eikai oletukseni sanasta "pienkenttä" mennyt väärin, eli tarkoitus lentää VFR?

Minkälaista apua tarvitsette? Itse lentämiseen? Fraseologiaan? Säädöksiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten, eikai oletukseni sanasta "pienkenttä" mennyt väärin, eli tarkoitus lentää VFR?

Minkälaista apua tarvitsette? Itse lentämiseen? Fraseologiaan? Säädöksiin?

Mitä apua nyt me noobit tarttetaan ;D Kaikkea hyödyllistä tietoa ja miten kommuunikoida ATC:n kanssa kaikkee tämmöstä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetään tilaisuus Joensuussa mahtavan maiseman kunniaksi ja myös siksi, ettei sielläkään ole vähään aikaan ollut lennonjohtoa. Varaan tornin siis huomiseksi välillä 19-22 LT tulee sinne kukaan tahi ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vinkkinä sitten, että muistakaa tulostella tarvittavat kartat! ;)

Kohtalaisen hyvä idea! ;D

Eli koska tämä on aloittelijoiden kouluttaminen, aion myös ilmoittaa mahdollisista ko. aloittelijoiden tekemistä virheistä, joten ei sitten tulla tänne valittamaan että mitä ne siellä nipottaa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö ole kannattavampaa päättää vasta lauantaina kenttä, sillä koska kyse VFR:stä ei mikä tahansa kenttä ole mahdollinen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö ole kannattavampaa päättää vasta lauantaina kenttä, sillä koska kyse VFR:stä ei mikä tahansa kenttä ole mahdollinen...

Hmm, saattaa olla, mutta varasin kentän kuitenkin että päästään edes johonkin.

edit: Ja ai niin, en voikaan aloittaa vielä seitsemältä, aloitetaankin 19:30 jos kaikille sopii? (Tai no sovittava koska ainakaan minä en sitä aikaisemmin torniin pääse.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

edit: Ja ai niin, en voikaan aloittaa vielä seitsemältä, aloitetaankin 19:30 jos kaikille sopii? (Tai no sovittava koska ainakaan minä en sitä aikaisemmin torniin pääse.)

Sopii!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, sopii mulle. Nii, mikä se kenttä olikaan? :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään