Guest heiska91

Alottelijoiden kouluttaminen

56 viestiä aiheessa

Joo, sopii mulle. Nii, mikä se kenttä olikaan? :-[

Jos luet tarkemmin niin tiedät mutta se on Joensuu...

Laitetaanko me sinne VATSIMMin nettsivulta ne Flight Plannit sinne ja jos laitetaan niin laitetaanko sinne EFJO-EFJO?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos luet tarkemmin niin tiedät mutta se on Joensuu...

Laitetaanko me sinne VATSIMMin nettsivulta ne Flight Plannit sinne ja jos laitetaan niin laitetaanko sinne EFJO-EFJO?

Oletan että lennämme laskukierroksia jolloin lentosuunnitelma on TGL (Touch and go landings)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletan että lennämme laskukierroksia jolloin lentosuunnitelma on TGL (Touch and go landings)

Joo laskukierroksista on hyvä aloittaa. Sitten jos tuntuu että se sujuu hyvin niin voi tehdä pientä lähilentoakin ja harjoitella ctr:n ulos ja sisään menemistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tarvii laittaa vielä mitään, me neuvotaan plaanin teko sit ku tapahtuma alkaa. Ja kartat kannattaa printata! Tosin jos sinulla on 2 monitoria niin voit yrittää pitää toisella simua ja toisella karttoja mutta jos vain tulostin löytyy niin printtaa ne kartat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eiköhän se Visual Approach Chart oo aika hyvä.. ainakin jos lähtee lähi-alueelta pois ;) ja varmaan itsekin tulen tänään hiomaan pitkän tauon jälkeen VFR taitoja ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nojoo mutta jos nämä Jesse ja pojat laskukierrosta hinkkaavat niin ei sitä siihen tarvi

No nyt on noiki printattu....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, näytti tulleen enemmänkin minun kuin aloittelijoiden koulutus, sen verran paljon liikennettä oli ja viivästyksiä tuli.. Mutta Jos Jesse jaksat vielä niin opastan paremmin kun ei ole hemmetinmoinen kiire enää.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, näytti tulleen enemmänkin minun kuin aloittelijoiden koulutus, sen verran paljon liikennettä oli ja viivästyksiä tuli.. Mutta Jos Jesse jaksat vielä niin opastan paremmin kun ei ole hemmetinmoinen kiire enää.. ::)

Käykö taas huomen vaikka 14-16 tai jotai? En tänä iltana enää tuu....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käykö taas huomen vaikka 14-16 tai jotai? En tänä iltana enää tuu....

Enpäs tiedä, ainakin täytyy tehdä läksyjä. Eli en lupaa kyllä huomisesta mitään, jos vaikka haluankin itse lentää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kivaa oli, mutta huonon yhteyden takia jouduin poistumaan :'(

Ai sinäkö se olit joka lagitti sairaasti ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin vatsimissa klo 22:05-22:30

Huomasin kyllä sinut mutta et vastannut viesteihini ja sitten vain katosit? ??? Olisit vastannut jotain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin kyllä sinut mutta et vastannut viesteihini ja sitten vain katosit? ??? Olisit vastannut jotain.

Kyllä minä vastasin viesteihisi, tai ainakin yritin :-[

En saannut mitään selvää puheesta, ku pätki niin pahasti, joten jouduin lähtemään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä vastasin viesteihisi, tai ainakin yritin :-[

En saannut mitään selvää puheesta, ku pätki niin pahasti, joten jouduin lähtemään.

Käytätkö Advanced Voice Clienttii??

Mullakin pätki lennonjohdon puhe mutta sitte ku vaihdoin Audio Setup välilehdestä Sound Hardware Setupista molemmat Input- ja Output Device:n Direct Soundista Wave:en ja heti auttoi, ei pätkinyt yhtään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs onko tänään siinä mainitussa klo 14-16 tulossa joku linjalle (vatsim). Vois itekki käydä tekemäs ensilentoa tai ainaki observoida, jos vaan saan yhteyden. Olisin sitten callsignillä OHKES (tai OH-KES)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytätkö Advanced Voice Clienttii??

Mullakin pätki lennonjohdon puhe mutta sitte ku vaihdoin Audio Setup välilehdestä Sound Hardware Setupista molemmat Input- ja Output Device:n Direct Soundista Wave:en ja heti auttoi, ei pätkinyt yhtään...

Kiitos vinkistä, joka on karman arvoinen!! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs onko tänään siinä mainitussa klo 14-16 tulossa joku linjalle (vatsim). Vois itekki käydä tekemäs ensilentoa tai ainaki observoida, jos vaan saan yhteyden. Olisin sitten callsignillä OHKES (tai OH-KES)

Yritä tulla, jos olen ehtinyt tulla kotiin rakennukselta. Olisiko Pori sopiva paikka?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään