Guest heiska91

Ehdotus seuraavasta projektista

19 viestiä aiheessa

Onko tulossa Savonlinnan lentokentän scenee?, meinaan toi defaultti on aika huono. Siellä on kiitorata ja muistaakseni joku pikku rakennus eikä muuta...

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä se niin on, että yleensä jos joku jonkun kentän kuvaa ja ilmoittaa, että olisi kentästä kuvia tarjolla sceneryä varten, niin hyvin pian sille sitten tekijäkin löytyy. Pienenä vinkkinä vaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Minä puolestani haaveilin jonkin aikaa sitten Utin maisemasta, koska ei ole pitkä matka sinne mennä kuvailemaan. Koska Utti on kuitenkin puolustusvoimien aluetta, niin on vaikeaa sanoa vielä mitään kuvausluvista... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii juu...epäilisivät ensiksi terrorismia tai sitten vaan sanovat, että alue sisältää sotilaallisesti tärkeitä strategisia kohteita joita ei saa kuvata ;)

EDIT: Eikös siinä lasihuoneessa olekkin joku vanha messeri vai mikä kone se nyt olikaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kuvia löytyy toki http://gallery.aerodome.net/album09 ;) Voisin aloitella ja projektiin voi tulla mukaan sitten....

Juu, kyllä minä nuo kuvat tiesinkin. On tuota Sutisen Pittsiä tullut ihailtua useampaankin kertaan...

Mutta karu totuushan on, että ei noista itse kentän kuvista vielä järin suurta apua ole. Pitäisi olla kunnon tekstuureita varten kuvattu jokainen rakennus pala palalta järjestyksessä, ja vielä suorassa kulmassa pintoihin nähden...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niimbä, pitäisi sitten vaan jonakin kaunina päivänä lähteä käymään kuvaamassa siellä. Sillon viimestään kun on lumet hävinnyt maisemista ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Eikös siinä lasihuoneessa olekkin joku vanha messeri vai mikä kone se nyt olikaan ;)

Kyllähän siinä vanha ja hieno kone on, mutta en ole varma onko se Messerschmitt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän siinä vanha ja hieno kone on, mutta en ole varma onko se Messerschmitt.

Kyllä se on vanhan kunnon Bf-109 G-6 :P

[Offtopic]

Etsin siis vieläkin EFPU:n kentästä kuvia

[/Offtopic]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä MT-452 Me109G6/U2:

[ Attachment removed / expired ]

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta karu totuushan on, että ei noista itse kentän kuvista vielä järin suurta apua ole. Pitäisi olla kunnon tekstuureita varten kuvattu jokainen rakennus pala palalta järjestyksessä, ja vielä suorassa kulmassa pintoihin nähden...

Ihan offtopikkina niin EFPO:lta löytyy parisensataa megaa kuvia...

Niin siis platan puolelta, terminaalista yms rakennuksista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan offtopikkina niin EFPO:lta löytyy parisensataa megaa kuvia...

Niin siis platan puolelta, terminaalista yms rakennuksista...

Poria on Hannosen Jouni suunnittelemassa ja Kari on omat kuvansa toimittanut hänelle. Eli otappas yhteyttä häneen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poria on Hannosen Jouni suunnittelemassa ja Kari on omat kuvansa toimittanut hänelle. Eli otappas yhteyttä häneen...

Juu, ja laitoin kaikki Hannekselta saadut kuvatkin eteenpäin, olisi vaan pitänyt muistaa kertoa...mutta Jounille varmasti kelpaa kaikki uudet kuvat että sinne vaan jos sellaisia on/tulee

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ja laitoin kaikki Hannekselta saadut kuvatkin eteenpäin, olisi vaan pitänyt muistaa kertoa...mutta Jounille varmasti kelpaa kaikki uudet kuvat että sinne vaan jos sellaisia on/tulee

Noh, sepäs kiva, onko skenestä mitään tarkempaa tietoa?

PS. Hyvä että sulla noi vielä on, itsellä kun ei ole :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottaisin itse sceneryä Oulun (EFOU) kentästä. ::) Tosin hyvä minun on ehdotella, kun en ole sieltä yhtään kuvaa ottanut, mutta muutama tämän foorumin jäsen taitaakin aktiivisestikin siellä kuvailla, joten enhän minä yhtään vihjaile. ;) No joo joo... ehdotus se vaan oli, kiva ois simuilla joskus Oulusta jonnekin. ::)

Savonlinna tosiaan olisi todella kiva kenttä, sieltä vaan jollain pienellä koneella Saimaan mukaviin maisemiin. ::)

Edit: eipä sittenkään mitään liittyen EFOU:hun, olisi pitänyt katsoa tarkemmin vanhempia topiceja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottaisin itse sceneryä Oulun (EFOU) kentästä. ::) Tosin hyvä minun on ehdotella, kun en ole sieltä yhtään kuvaa ottanut, mutta muutama tämän foorumin jäsen taitaakin aktiivisestikin siellä kuvailla, joten enhän minä yhtään vihjaile. ;) No joo joo... ehdotus se vaan oli, kiva ois simuilla joskus Oulusta jonnekin. ::)

Savonlinna tosiaan olisi todella kiva kenttä, sieltä vaan jollain pienellä koneella Saimaan mukaviin maisemiin. ::)

Edit: eipä sittenkään mitään liittyen EFOU:hun, olisi pitänyt katsoa tarkemmin vanhempia topiceja.

Oulun scene on tekeillä, mutta syystä tai toisesta etenee vissiin aika verkkaisesti. Mutta hyväähän kannattaa aina odottaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oulun scene on tekeillä, mutta syystä tai toisesta etenee vissiin aika verkkaisesti. Mutta hyväähän kannattaa aina odottaa...

Ehdottomasti päivän paras uutinen! Mä ainakin odotan vesikielellä :D EFOU:ta. Kuinka laaja käsite on oulun scene? Eli meinaan et pelkkä kenttä alue vai jopa lähiseutuja. Montako projektia Mikolla on tällä hetkellä käynnissä jos voin hiemman udella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottomasti päivän paras uutinen! Mä ainakin odotan vesikielellä :D EFOU:ta. Kuinka laaja käsite on oulun scene? Eli meinaan et pelkkä kenttä alue vai jopa lähiseutuja. Montako projektia Mikolla on tällä hetkellä käynnissä jos voin hiemman udella.

Mun käsittääkseni pelkkä kenttä...

Mulla projekteja? Lukematon määrä ;D Tosin vain kaksi niistä on tällä hetkellä semmoisia, jotka etenee ja niistäkin vain toinen täysillä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mersuhan se. Valaistusolosuhteiden takia en kummoisemman tasoisia kuvia saanut.

Onhan siinä huoltoaseman pihalla tälläinenkin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään