Guest Kimix

AVC Tuner (AVC toimii, mutta ei AVC Tuner)

2 viestiä aiheessa

Moi.

Kuinka tuo AVC ja AVC Tuner on konfiguroitava niin, että AVC Tuner vaihtaa kanavaa AVC:stä kun comm1:stä vaihtaa taajuutta? Tai että AVC vaihtaa taajuutta, kun SB:stä vaihtaa lennonjohtopositiota "ATC Directory" -kohdasta. Nyt mulla ei tee kumpakaan.

AVC käyttää voice serverinä voice.vatsim.fi

Kun connectaan SB:n kautta, niin tuo AVC käynnistyy automaattisesti, mutta siihen täytyy itse kirjoittaa serveri ja lennonjohtopositio, että se kytkeytyisi kanavalle.

[ Attachment removed / expired ]

EDIT Selvittely jatkuu.

Nyt olen saanut kanavan vaihtumaan kun tuplaklikkaa tuosta "ATC Directory" listalta oikeaa kanavaa, eli pelkkä OK:n painaminen ei riitä.

Kanava vaihtuu myöskin, ServInfon mukana tulevaa kanavalista -gaugea käyttämällä.

MUTTA: Ainoastaan tekstit ovat alkaneet mennä oikeaan paikkaan, mutta mitään ääniyhteyttä en ole saanut.

EDIT2 AVC lähti nyt toimimaan, mutta tuo AVC Tuner ei toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Kuinka tuo AVC ja AVC Tuner on konfiguroitava niin, että AVC Tuner vaihtaa kanavaa AVC:stä kun comm1:stä vaihtaa taajuutta? Tai että AVC vaihtaa taajuutta, kun SB:stä vaihtaa lennonjohtopositiota "ATC Directory" -kohdasta. Nyt mulla ei tee kumpakaan.

AVC käyttää voice serverinä voice.vatsim.fi

Kun connectaan SB:n kautta, niin tuo AVC käynnistyy automaattisesti, mutta siihen täytyy itse kirjoittaa serveri ja lennonjohtopositio, että se kytkeytyisi kanavalle.

EDIT Selvittely jatkuu.

Nyt olen saanut kanavan vaihtumaan kun tuplaklikkaa tuosta "ATC Directory" listalta oikeaa kanavaa, eli pelkkä OK:n painaminen ei riitä.

Kanava vaihtuu myöskin, ServInfon mukana tulevaa kanavalista -gaugea käyttämällä.

MUTTA: Ainoastaan tekstit ovat alkaneet mennä oikeaan paikkaan, mutta mitään ääniyhteyttä en ole saanut.

EDIT2 AVC lähti nyt toimimaan, mutta tuo AVC Tuner ei toimi.

Kun laittaa oikean taajuuden tekstit menevät automaattisesti oikeaan paikkaan ilman sen kummempia säätöjä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään