Guest tuijavilppola1

Helsinki-Vantaa lentoaseman reaaliaikainen web-kamera

69 viestiä aiheessa

Tietääkö kukaan ollaankon Vantaalle laittamassa reaaliaikaista web-kameraa, kuten Zurichin lentokentän kamera. Olin lukevinani joltain sivulta, että se ois harkinnassa, tai ehkä luin väärin

Joku sais ehottaa sitä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

..tai pieni terassi kuvaajille.. ::)

Tai iso terassi kuvaajille 8). On meinaan aika tympeetä Suomessa tää spottailu aitojen ym. takaa ja risukoissa :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa tytöt ja poijat ! ;)

Jo tuo kiinostas myös mua!

Web-cam ja terrassi ois loistava Vantaalla!

Terrassi pitäs ehkä myös lämpöhuene olla tallvella,ette mä en kuolis kylmässä? ;)

Hieno juttu ois se tosi!?

Terveiset keväistä Zürichistä 8)

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terassi olisi ihanaa! 8) Aivan kuten Frankfurtissa!

Edit: Chris, sinulla ei ole kovin suomalainen nimi, ja puhut suomea todella hyvin... Oletko asunut Suomessa pidemmän aikaa? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan siinä Fly Innin edessä se joku koppi mistä menee portaat portille 27.. Siitä väsäis sen terassin.. pieni piikkilanka aita vaan siihen eteen niin avvot! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Johann!

Mä on 31 vuotta suomalaisen "tytön" kanssa Naimississa.

Asun Zürichissä keskuksessa ja käyn noin 2-3 kerrta vuodessa Lomalle Suomeen/anopille! ;)

Kun tyttöseni ei puhunut ei yhtä saksa silloin,pitin kai oppia suomea!

Muuten en tietaisin mitä (anoppi ja muu naiset) puhuvat minusta? ;);D

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Johann!

Mä on 31 vuotta suomalaisen "tyttön" kanssa Naimississa.

Asun Zürichissä keskuksessa ja käyn noin 2-3 kerrta vuodessa Lomalle Suomeen/anopille! ;)

Kun tyttöseni ei puhunut ei yhtä saksa silloin,pitin kai oppia suomea!

Muuten en tietaisin mitä (anoppi ja muu naiset) puhuvat minusta? ;);D

Ok, asia selvä! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiiä siitä terassista, mutta se webkamera vois olla ihan hyvä.

Onkohan ne edes ite aatellut koko asiaa ,niillehän voiskin ehdottaa asiaa :))

PS Zurichissä on paras webbikamera, ja sinnekin joku vois lisätä vielä yhden lisää, vaikka kentän toiseen päähän

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs se Zürichin webbikameran osote olikaan taas, ei oo piiitkääään aikaan tullu vilkastua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiiä siitä terassista, mutta se webkamera vois olla ihan hyvä.

Onkohan ne edes ite aatellut koko asiaa ,niillehän voiskin ehdottaa asiaa :))

Hyvin todennäköisesti suomen innokkaat virkamiehet löytävät tähän jonkun EU-säädöksen, jonka nojalla tätä ei voida toteuttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin todennäköisesti suomen innokkaat virkamiehet löytävät tähän jonkun EU-säädöksen, jonka nojalla tätä ei voida toteuttaa.

Terminaalin ikkunoiksi vois samalla laittaa mustat pleksilevyt. Nythän sieltä näkee konetyypit ja rekisterinumerot. :-*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kenttää kuvaavia kameroitahan siellä on, mutta julkinen kuvanjakelu taitaa tosiaan turvamiesten takia jäädä haaveeksi :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai niin ja yrittänyttä ei laiteta

Yrittäkkee ees:))

Allekirjoittanut on tehnyt juuri ennen lomaa asiasta aloitteen Hki-Vantaan johdolle...odotamme ihmettä, ennemmin hel*etti jäätyy kuin web-cam Hki-Vantaalle, mutta odotellaan vastausta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän niitä estäis asentamasta sellaista kameraa, kun niitä on jo melkein kaikilla euroopan kentillä?

Aina nekin jonkun tyhmääkin tyhmemmän selityksen keksii, miks joku asia ei onnistu tai oo mahdollinen, mutta se sähköpostin vastaus kyllä kiinnostais myös mua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina nekin jonkun tyhmääkin tyhmemmän selityksen keksii, miks joku asia ei onnistu tai oo mahdollinen, mutta se sähköpostin vastaus kyllä kiinnostais myös mua

Veikkaan, että selitys löytyy ylläpitokustannuksista tai vastaavista... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän niitä estäis asentamasta sellaista kameraa, kun niitä on jo melkein kaikilla euroopan kentillä?

Ilmotan kyllä vastauksen, tulee aikanaan ihan kirjallisena kun kirjallisena aloitteenkin joutuu tekemään...

Niitä estää se että asiaa ei ole tajunnut "johtoportaan" henkilö...

*edit* Jos syynä on turvallisuus niin sitten teen aloitteen missä kaikki terminaalin ikkunat maalataan mustiksi, koneen ikkunat peitetään, jos kone ulkoparkissa niin matkustajat koneelle säkki päässä, turva-aidat betonista, jne, jne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin ne tuota terassia sinne tekevät, kun kuopiossakin oleva suljettiin EU-säädösten takia. >:( Mutta tuo webcam olisi aika kiva juttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no eihän niillä oo varaa minkäänlaiseen "viihteeseen", kun niillä itellä pitää olla erityisen paksut lompakot. Mutta jos terassille tulis lisäksi esim samanlainen lasten leikkipaikka, kun tuolla Zurichissä, jossa aikuisetkin voi viettää aikaa ja seurata samalla lapsiensa touhuja , niin se vois muuttaa mielipiteitä "johtoportaassa", koska ainahan aikuiset "heltyy", kun on kyse lapsia koskevista asioista, ja varsinkin, jos vanhempien täyttämien kyselylomakeiden perusteella suuriosa ois sitä mieltä, että lentokentällä vois olla joku paikka, jossa viihtys aikuinenkin pitemmän aikaa, varsinkin kun tulee yllätyksellisiä useiden tuntien lennonviivästyksiä.

Vilkasta mielikuvitusta ja lasten varjolla toimimista:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tuolle webcameralle ei luulis olevan mitään esteitä, mutta sen pitäs olla yhtä hyvä, kuin zurichissä, eikä sellainen, joka päivittyy silloin tällöin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Tuija

Ootko jo käynyt Zürichissä?

Usein?

Miksi? jos sitä saan kysyä? ;)

Terveiset Zürichistä!

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin ne tuota terassia sinne tekevät, kun kuopiossakin oleva suljettiin EU-säädösten takia. >:( Mutta tuo webcam olisi aika kiva juttu.

Onhan kanariallakin se hieno terassi siellä katolla.. ::) Mutta pirun likainen lasi vain siinä edessä. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Tuija

Ootko jo käynyt Zürichissä?

Usein?

Miksi? jos sitä saan kysyä? ;)

Terveiset Zürichistä!

Chris

Oon käynyt monestikki, oon siellä tälläkin hetkellä, kaupungin ja lentokentän webkameralla. Siellä Sveitsissä on parhaimmat webbikamerat, mitä missään, ei ees USA:sta löydy yhtään yhtä hyvää, kaikki sellaisia silloin tällöin päivittyviä kameroita. Teidänkin maassa niitä sais olla lisää, esim 1 siellä lentokentällä. Ehotinkin sitä "pokkana", mutta ei ainakaan mitään oo vielä tapahtunut, kait se vie aikaa... tai sitten suomalaisten mielipiteitä ei oteta huomioon siellä päin ... Joku sais sitä kyllä ehottaa:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään