Guest Marski

Helsingin tekijätiimi laiskana!

20 viestiä aiheessa

[pilkunviilausta]

Aijai, muuten hienossa Helsingin sceneryssä on hirveä puute ;D

[ Attachment removed / expired ]

[/pilkunviilausta]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä puute tuossa on? Olethan sen varmaan itsekin nähnyt siitä mainoksesta, että ne patsaat ovat matkustaneet Pendolinolla Tampereelle. Ne rupes Tappara-faneiksi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä puute tuossa on? Olethan sen varmaan itsekin nähnyt siitä mainoksesta, että ne patsaat ovat matkustaneet Pendolinolla Tampereelle. Ne rupes Tappara-faneiksi ;)

;D REPES ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta katsoppas katosen alle ;)

EDIT: Siis jos et huomannut, sieltä puuttuu kokonaan tekstuurit

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kukas hullu meistä lentää asematasolla :). Eihän tuo nyt voi haitata.

Minä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ookke. No jos joku postaa minulle macrona tuon aseman niin voisinhan minä siihen tehdä ne patsaat ja lisätä myös sen tekstuurin tuohon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ookke. No jos joku postaa minulle macrona tuon aseman niin voisinhan minä siihen tehdä ne patsaat ja lisätä myös sen tekstuurin tuohon

Jari jätti ne tahallaan pois säästääkseen hieman fpsiä.. kun noita rakennuksia on päälle parikymmentä niin vievät jo jonkinverran frameja, varsinkin kun lähiympäristössä on EFHF ja EFHK lisämaisemat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan tuonne keskustaan tulossa joskus lisää rakennuksia? Itseäni kiinnostaisi saada ainakin seuraavat rakennukset mukaan: eduskuntatalo, kiesma, finlandiatalo sekä kaivopuiston mäki ja tähtitorni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan tuonne keskustaan tulossa joskus lisää rakennuksia? Itseäni kiinnostaisi saada ainakin seuraavat rakennukset mukaan: eduskuntatalo, kiesma, finlandiatalo sekä kaivopuiston mäki ja tähtitorni.

Ei ainakaan lähiaikoina.. Ei yksinkertaisesti riitä aikaa moiseen.. Jari on intissä ja minulla on juuri parhaillaan yo-kirjoitukset ja sen jälkeen yliopiston pääsykokeet yms.. Tämän lisäksi olen luvannut auttaa Mikael Kuuselaa EFHK:n teossa, joten Helsinki scenery on tällä hetkellä jäähyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ainakaan lähiaikoina.. Ei yksinkertaisesti riitä aikaa moiseen.. Jari on intissä ja minulla on juuri parhaillaan yo-kirjoitukset ja sen jälkeen yliopiston pääsykokeet yms.. Tämän lisäksi olen luvannut auttaa Mikael Kuuselaa EFHK:n teossa, joten Helsinki scenery on tällä hetkellä jäähyllä.

Ok. Voi olla, että tekisin joitain rakennuksia tänne pk-seudulle itsekkin, kunhan saan nykyisen projektini* valmiiksi.

* Pilatus B4-M (OH-426X), infoa tulee lähiaikoina...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Voi olla, että tekisin joitain rakennuksia tänne pk-seudulle itsekkin, kunhan saan nykyisen projektini* valmiiksi.

* Pilatus B4-M (OH-426X), infoa tulee lähiaikoina...

Sinäkös se olit joka joskus postasi jotain hienoja kuvia super sytkystä... Tai joku PIK:in experimentaali se oli. Mikähän mahtaa olla ko. koneen tilanne?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinäkös se olit joka joskus postasi jotain hienoja kuvia super sytkystä... Tai joku PIK:in experimentaali se oli. Mikähän mahtaa olla ko. koneen tilanne?

Tais olla Lipposen Markon Mini-Sytky

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tais olla Lipposen Markon Mini-Sytky

Hitsin hitsi... Saattoipa ollakin... Mutta edelleen. Mikä mahtaa olla tilanne tällä hetkellä? Tietääkö kukaan? Markoo oletko kuulolla?

Näytti hyvältä niissä joissakin screenshoteissa mitä täälläkin oli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin jättää koneen julkaisematta, koska materiaalia oli saatavilla hyvin rajallisesti eikä kone sitten koskaan saavuttanut omasta mielestäni sellaista tasoa, että olisin sen kehdannut laittaa julkiseen levitykseen.

Mielessä on kyllä ollut jo pidemmän aikaa uuden koneprojektin aloittaminen. Pitää vain tällä kertaa valita sellainen konetyyppi, josta on saatavilla paljon hyvälaatuista kuvamateriaalia, riittävän tarkat kolmitahopiirrustukset, suoritusarvoja ym. ym...

Tällä hetkellä on työn alla kaksi lentokenttämaisemaa, joista toinen on enää readme:n kirjoittamista vaille valmiina. Pitää miettiä tuota kone-asiaa sitten kun saa nuo kentät ensin valmiiksi. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin jättää koneen julkaisematta, koska materiaalia oli saatavilla hyvin rajallisesti eikä kone sitten koskaan saavuttanut omasta mielestäni sellaista tasoa, että olisin sen kehdannut laittaa julkiseen levitykseen.

Ok. tuntuu kummalliselta, koska tuosta koneestahan löytyy vaikka piirustukset jokaisesta pienestäkin nippelistä.

Miten olisi Super Sytky? Mulla on siihen piirustukset ja Vaasassa on yksi melkein valmis kone, josta voisin käydä ottamassa kuvia vaikka kuinka paljon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Purjekone potkurilla varustettuna ;D

No ei, hieno.

Nimenomaan juuri sellainen. Tunnetaan myös nimellä moottoripurjehtija, elikkäs tuttavallisemmin mopu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mellenin Kaitsu on avulias. Kysy suoraan häneltä.

Kaikista Kaitsun projekteista on erinomaiset dokumentit.

Kone itsessään on niin yksinkertainen ettei siitä nyt niin hirveästi tarvitse ottaa valokuvia. Puhdasta ja tasaista maalattua maalipinta jossa ei ole edes niittirivejä tai peltisaumoja ei tarvitse valokuvata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään