Guest JussiHie

IVAOn uusi lennonjohto softa

3 viestiä aiheessa

Eli IVAO on julkaissut uuden ATC-softan. Tekisi mieli observoida tossa verkossa, mutta kun nuo IVAOn sivut ollaan suunniteltu ilmeisesti 10 nallen jälkeen, niin eihän sieltä mitään löydä. ::)

IVAO-tunnukset on, mutta se ohjelma puuttuu. Mistäs sen sieltä sivulta löytää? Lieneekö siinä jotain paikkatiedostoja? Tiedän, että niitä saa diviisioiden sivuilta, mutta jos minä haluan vaikka Foirssan paikkatiedostot (tuskin on), niin mistäs minä ne kaivan, kun suomelal ei ole omaa divisioonaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lieneekö siinä jotain paikkatiedostoja? Tiedän, että niitä saa diviisioiden sivuilta, mutta jos minä haluan vaikka Foirssan paikkatiedostot (tuskin on), niin mistäs minä ne kaivan, kun suomelal ei ole omaa divisioonaa?

Asiaa sen enemmän tutkimatta ja pelkältä VATSIM-pohjalta sanoisin, että saatavilla on jotain Pohjois-Euroopan tai Skandinavian tms. kattavia suurtiedostoja, joita käytetään kentillä, joille ei ole tehty omaa filettä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahas. Nyt sitten löytyi tuo ohjelma ja nyt sitten seurataan EHAM:n liikennettä. Toi lentokoneiden valitseminen on vähän vaikeeta, mutta kyl se onnistuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään