Guest TLinkku

FS9 ja SB - toimiivatko hyvin?

7 viestiä aiheessa

Vacc-Finnin sivulla on selkeet ohjeet kuinka verkkoon pääsee taas lentämään uudella simulla. Täällä vaan on päivitelty, että tuppaa kaatumaan usein tuo systeemi FS9:n ja SB:n kanssa VATSIMissa - pitääkös tuo paikkaansa.

Kysyn malttamattomana kun en ole vielä asentanu softia toimintakuntoon. Onko tuo CSL-juttu ns. ehdoton? Nyt kun fs2002 on uninstalloitu niin pitänee hakee ne CSL filet jolatin FS2002 rompulta?Eikös niin?

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EI se kaadu jos kaikki on oikein tehty, ja ne CSL filet tulee ihan SBn mukana ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole minulla kaatunut varsinaisesti ollenkaan. On vain jostain syystä auttamattoman hidas, eli laskee frameja tuhottomasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla taas kaatui viimeksi eilen ;) Painoin vaan S - nappia vaihtaakseni kuvakulma ja TILT. En sitten tiiä että johtuiko Squawkboxista, mieluumminkin varmaan eilisen Fly-innin aiheuttamasta ruuhkasta ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro.

Aloin asentamaan noita softia - menin tutorialsien mukaan. Mun fs9 ei löydä sitä sessionia SBrelay-FS2004(0ms) - ei läydä vaikka painaa search. Tarkistin Zone Alarmin - pitäs sallia kyllä pelaamisen.

Kysymys: osaatteko kertoa what next?

TLi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onkos Zone Alarm päästänyt sen Microsoftin direct playn läpi? se kysyy aika paljon kaikkea kun laitat Relay:n päälle ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla kaatui koko FS9:n SB:n asennuksen jälkeen. Ei käynnistynyt enää lainkaan, vaan noin 20 virheilmoituksen jälkeen tuli laiton toiminto ja takas windowsiin. Muuta auttanut tehdä kuin asentaa hela hoito uudestaan. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään