Guest Ramos

Jännevirran silta

9 viestiä aiheessa

Asensin fs2004:n ja siihen JVarje EFKU paketin, Kuopion kentän, kuitenkin puuttumaan jäi juuri ennen rway 33:lle tullessa paikalla oleva Jännevirran silta, Joensuun tie katkee siltä kohden.....;)

missä tein virheen, kuinka korjaan, mistä löydän tai voisko joku lähettää mulle EFKU_AF2.BGL tiedoston, joka tiettävästi sisältää korjauksen asiaan.

t. -- Ramos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi EFKU_AF2.bgl ei kyllä sisällä korjausta, vaan tuo määrittää ainoastaan koneiden parkkipaikat.. Onkos sulla Finnterrain ja Finnclass asennettuna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei ole, en tiedä noista mistä ne saa? Mulla on ainoastaan sieltä sivulta se Kuopio lentoasema EFKU11.zip, sen kun asensin, niin silta katosi .....

miten sais täydellisen paketin Kuopion kentästä....?

t. Rami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei ole, en tiedä noista mistä ne saa? Mulla on ainoastaan sieltä sivulta se Kuopio lentoasema EFKU11.zip, sen kun asensin, niin silta katosi .....

miten sais täydellisen paketin Kuopion kentästä....?

t. Rami

Tuolta FSNordicin file librarystä löytyy molemmat, FinnTerrain ja Finnclass. Kannattaa myös asentaa FinnMast joka pistää paikalleen kaikki gsm-mastoja isommat mastot koko maahan.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset tiedoista, kokeilen asennella niitä, onnistuin aikoinaan fs98 versiolla, mutta olen jäänyt hieman jälkeen.

Toivottavasti EFHK kohdalla ei ole samoja vaikeuksia......, haluaisin myös lentää HAMBURIIN ja Köpikseen, mutta en tiedä mistä löydän niihin kartat ja kaiken tarvittavan radio nav jutut.......

paljon olis kysyttävää, mutta yritän opetella hiljalleen!

t. Rami K.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ostin joskus tais olla DOS-pohjainen airbus ohjelma, sen mukana tuli muutama Jeppesen High Altitude Enroute Charts....., -91 , vanhoja karttoja, toimiiko sitten tässä 2004:ssa nuo uudemmat kartat, täsä vanhassa esim Kastrup KAS 112.5, Copenhagen wx 127.00, Copenhagen contrl ® 128.75 CODAN CDA 114.9 jne......, myös kurssit ...,pitääkö asennukseen tehdä paljoliäyksiä, että voisin esim lentä hki-hamburg via köpis.......

vanhana merimiehenä tunnen navigointia, mutta ilmailussa en ole nyt perillä tästä uudesta ohjelmasta ja sen haluaisin oppia, koska pian mulla on aikaa lentää tarpeeks, lopettelen töitä tänä vuonna! Siksi olen kaikista tiedoista erittäin kiitollinen.

--r--

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Noissa VOR-majakoiden taajuuksissa tapahtuu aika-ajoin muutoksia. Samoin käytettävissä lentoreiteissä. Joten jos vaan käsiisi saat uudempia karttoja, niin aina parempi.

Sinänsä mitään lisäasennuksia ei ole pakko tehdä, jos haluaa tuon reitin lentää FS2004:llä. Siinähän on valtaosa maailman kentistä jo valmiina. Sen sijaan, jos haluaa Helsinki-Vantaan todella näyttävän Helsinki-Vantaalta ja Berliinin Berliiniltä, kannattaa käydä hakemassa nuo kenttien sceneryt ja asentaa valmiiksi. Samoin valtaosa VOR-majakoista on paikallaan.

Joten eikun ilmaan vaan ! :D

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Thanks, kokeillaan, kunhan saan ensteks kaikki "paikat" kuntoon....., kyllä se nyt tästä, kun alkuun pääsee, kiitokset van hyvistä vinkeistä!

--r--

...ja pääsiäisviikonloppua!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään