Guest pm

Edelleen EFTP:stä

20 viestiä aiheessa

Olen tätä kysellyt ennenkin, mutta onko vieläkään tulossa EFTP:tä myös 2002:een? Vai onko niin että tuon ajatuksen voi jo unohtaa?

Tuolta file librarystahan kyllä tuo 2004-versio löytyy, mutta ei ilmeisesti toimi 2002:ssa, vai onko joku kokeillut? Olisiko tuossa suuri työ muokata se myös 2k2-yhteensopivaksi? Olenko ainoa joka tuota haluaisi 2002:n saada...?

Nimim. Kun saisi edes sinnepäin nuo rakennukset, torni ja terminaali...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et ole ainoa,pitää varmaan tosiaan kohta siirtyä siihen FS2004:een kun kotikenttää ei ole FS2002:een.Ja homma kuulemma on iso ainakin rullaustiet kokonaan uusiksi jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten saa eftp:ssä ilmavoimien koneet ilmavoimien puolelle, kun ne on muuten aina terminaalien edessä?

joel

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten saa eftp:ssä ilmavoimien koneet ilmavoimien puolelle, kun ne on muuten aina terminaalien edessä?

joel

Oletko asentanut AFCAD-tiedoston? Se auttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneille pitää määritellä aircraft.cfg:ssä mitä sorttia ne suosii:

atc_parking_types=MIL_COMBAT

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

Et ole ainoa. Mutta ainakin kun mä tota samaa kyseltiin niin se tyrmättiin...Kai täytyis siirtyä nykyaikaan ja ostaa FS2004... ;D

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ilouutisia EFTP:tä FS2002 odotteleville,projekti on ollut jo kauan alla,mutta salassa,no jotain esimakua kuitenkin

[ Attachment removed / expired ]

Voisiko joku valaista minua asiasta,että pitäisikö nuo intin rakennukset jättää pois lopullisesta julkaisusta tietyistä syistä.Rakennukset eivät kuitenkaan ole intin puolella yksityiskohtaisia vaan suunnilleen sinnepäin ja bitmapit on itse tehty photoshopilla

EDIT:"siviili" puolen rakennuksia sitä mukaa kun käyn ensin kuvailemassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AI koneitten aircraft.cfg ei ole tuollaista kohtaa?

Jos sitä ei siellä lue niin lisää itse tuo tekstirivi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on.

Edit: Hii hii minä olin nopeampi kuin Ilkka, kerrankin, lällällää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko ihan sama mihin kohtaan sitä?

On. Kunhan se on [fltsim.#]-kohdan alapuolella ja [General]-kohdan yläpuolella.

Edit: Esa oli vikkelämpi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ilouutisia EFTP:tä FS2002 odotteleville,projekti on ollut jo kauan alla,mutta salassa,no jotain esimakua kuitenkin

Toi oli hyvä uutinen. Ja heti painostamaan eli onko vielä pahasti kesken ja millon valmistuisi?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo pahasti ole kesken,eli kun jaksan vain ottaa EFTP:n rakennuksista ensin kuvat niin eihän rakennuksiin mene kuin 2-3 tuntia ja rullaustiet vaativat fixiä,mutta ei tässä vaiheessa enään mitään muuta (kai),paitsi ne Afcadit :-\

EDIT:eli siis viikko,kaksi näin alustavasti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku valaista minua asiasta,että pitäisikö nuo intin rakennukset jättää pois lopullisesta julkaisusta tietyistä syistä.Rakennukset eivät kuitenkaan ole intin puolella yksityiskohtaisia vaan suunnilleen sinnepäin ja bitmapit on itse tehty photoshopilla

Miksi pitäisi jättää pois? Kyllä noita on esim. Avoimien ovien päivänä hyvin päässyt kuvailemaan ja katselemaan.

Ja onhan ainakin EFKA:ssa mukana rakennukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaas aihe uudestaan pinnalle.

Elikkä onko uutta tietoa EFTP:n edistymisestä FS2002:lle?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitetaan saada jotain järjestettyä.

Parit ongelmat vain sattui matkan varrelle,jotka ovat aika isoja.FSSC hoitaa asiansa surkeasti rullausteiden viivojen kanssa.Viivat pitäisi siis tehdä toisella ohjelmalla,joka saattaa aiheuttaa sen,että pohja ei näy viivat vain.

Rakennusten puolella ei mitään isoa häikkää,paitsi tuli todella epähuolimattomasti poistettua nuo valokuvat ja ihan pari teksturea mukana.Minkä sille voi jos ei ole backuppia ottanut ja on lähes kaksi samannimistä kansiota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään