Guest Aatu

millainen on äänentoistojärjestelmäsi?

24 viestiä aiheessa

elikkä tämmönen kysely, itse en ole muistaakseni ennen tämmöstä täällä nähnyt joten päätin kysyä.

itselläni on 2.1 Logitechin z3 ja hyvin kuuluu. Etenkin tietokonepöydän alla mylisevä basso tuo mukavasti realismin tuntua fs9:iin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

5.1 herculerssin kajarit on. Ihan hieno peleissä kun esim. kuulee kun ME-109 yrittää hiipiä 6:een :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kykettynä kotistereot tietokoneeseen, joka toimii myös musavarastona. Välillä kytkettynä myös veljen Hartke bassokaapit (2x 4x10 tuumaista) + 300w vahvistin stereoihin. Hyvin Jylisee! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valistakaapas vähän tyhmää. Tarkoittaako tuo ykkönen noissa desimaaleissa, että mukana on subwoofer? Esim. 3.1 olisi näin 3 kaiutinta ja subbari minun logiikkani mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

yleensä siinä vaiheessa kun laskeutumisessa alkaa laittaan laippeja niin äiti tulee sanoon että nyt pienemmälle :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pioneer kotistereo vahvistin, kaksi kappaletta tornikaiuttimia ja erillis diskantit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valistakaapas vähän tyhmää. Tarkoittaako tuo ykkönen noissa desimaaleissa, että mukana on subwoofer? Esim. 3.1 olisi näin 3 kaiutinta ja subbari minun logiikkani mukaan.

Juurikin näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

4 x tietokonekaiuttimet + subbari, 4 x streoiden kaapit, 2x surround-kaiutin, streoiden subbari...Yleensä käytän vain noita streoiden äänentoistolaitteita, koska tietokone on musalähteeni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitechin vanha Z-640 eli 5.1 systeemi. Hintaansa nähden omasta mielestäni ihan toimiva systeemi.

//Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Creativen P380 2.1 vehkeet on käytössä. Kyllä niilläkin ihan mukavat "amis-bassot" saa aikaan! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku muu, mikä. Eli 5.0. Tietokone on humppavehkeissä kiinni ja siinä pääkaiuttimina kaksi Hifi 45/3 lattiakajaria sekä kolme JPW:n MiniMonitoria surroundia luomassa. Subbasen olen suosiolla jättänyt pois; naapurisovun takia, kerrostalossa kun asustelen... niin ja myös samaisesta syystä tuon satsin sijaan öisin on käytössä Sennheiserin HD-650:t.

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetki vielä pelkillä kuulokkeilla. Ensi viikolla olisi tarkoitus aloittaa tuollaisen setin kasaus:

Yamaha RX-V440

3x Wharfedale Diamond 9.1

2x Wharfedale Diamond 9 SR

Audio Pro Sub Focus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään tietokonekajareita en tue. Ne on pääosin paskaa. Sonyn STR-DB840 -vahvistin ja siinä Jamon ja JBL:n tavaraa + itse rakennettua tavaraa. Olin ennemmin nimittäin hifiharrastaja, mutta nykyään en ole enää rakentanut itse, vaan käyttänyt rahaa tavaran ostamiseen valmiina ja laadukkaana. ;) Eli 5.1.

Tuossa kuvaa mitä pääkajarit on:

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on 2 äänikorttia:

Äänikortti 1(main): Logitechin Z-640 kajarit (5.1), eli keski- etu- ja takakaijarit + subwoofer. Aivan mainiot kajarit! ja siihen äänikorttiin on myös kytkettynä mikki

Äänikortti 2(radio): Kuulokkeet + mic, hoidan sillä kaiken radio likenteen, niin ei tarvitse kuunnella toisten puhetta jos ei haluu, riittää kun nappaa kuulokkeet päästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Useimmiten käytössä Musical fidelity X-can V3 + Grado SR-80, stereovahvistin ja kaiuttimetkin löytyvät mutta käyttö on jäänyt kuulokkeiden hankinnan jälkeen vähälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suurimmaksi osaksi käytän kuulokkeita beyerdynamic DT 990 ja jos haluaa muutkin kuunnella niin yamaha A720 vahvistin työntää tehoa cradient 1.3 kaiuttimiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneessa on kohtuullisen laadukkaat Yamahan kaiuttimet sekä subwoofer. Ihan tyytyväinen olen noihin ollut, ikää niillä on jo, ostin vuonna 1996...and still kicking...

Pitää hankkia uudet kunhan saan tuon simupisteeni vaan muuten kohdilleen ja nämä vanhat jäävät vaimon käyttöön.

Olen liikkeissä käynyt kuuntelemassa uusia, mutta aika heikkoja esityksiä ovat olleet järkevässä hintaluokassa.(<100e).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään