Guest knude

Lentokenttien lisääminen FS 2002

8 viestiä aiheessa

Tätä on jo voitu kysyä mutta en nopealla haulla löytänyt. Onko mahdollista, että FS 2002:n voisi lisätä lentokenttiä? Tarkoitan siis, että vaikkapa Australian 34 kenttää muuttuisikin 35:ksi kentäksi kun lisäisin sinne sieltä puuttuvan kentän...

Asia kiinnostaa koska puutteita on paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuu,kun vain teet puuttuvan kentän ja sitä varten AFCAD:n

Mutta siis miten? Mitä pitää käpälöidä? Miten käytännössä homma hoituu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis.. Tarkoititko nyt että miten asennat jo olemassaolevan lisäosamaiseman vai miten saat tehtyä kokonaan uuden lentoaseman simuun jota ei ole olemassakaan, edes lisäosana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis.. Tarkoititko nyt että miten asennat jo olemassaolevan lisäosamaiseman vai miten saat tehtyä kokonaan uuden lentoaseman simuun jota ei ole olemassakaan, edes lisäosana?

Tarkoitin tosiaan tuota jälkimmäistä, eli miten saan tehtyä ihan oman lentokentän jota ei ole FS:ssä olemassa eikä ole edes lisäosana. Lisäosamaisemia olen osannut lisäillä jo pitkään :)

Tarpeeni taustaksi selvitettäköön, että minulla on tarve lisätä muutama yksityinen kenttä, joiden tiedän olevan olemassa mutta simussa niitä ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitin tosiaan tuota jälkimmäistä, eli miten saan tehtyä ihan oman lentokentän jota ei ole FS:ssä olemassa eikä ole edes lisäosana. Lisäosamaisemia olen osannut lisäillä jo pitkään :)

Tarpeeni taustaksi selvitettäköön, että minulla on tarve lisätä muutama yksityinen kenttä, joiden tiedän olevan olemassa mutta simussa niitä ei ole.

FAQ:n paikka:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=22;action=display;threadid=1453

ja:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=13;action=display;threadid=24549

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FAQ:n paikka:

Jep jep. Kiitoksia näistä. Katsotaan kuinka äijän käy...Kyselen sitten lisää tyhmiä jahka pääsen alkuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään