Guest pilot22

Miten pääsen peliin mukaan?

8 viestiä aiheessa

Hallelujaa, VATSIM saattaisi jopa toimia koneellani. ;D :D!

Mutta miten yhdistän sen peliin?

- SBRELAY toiminnassa

- Menenkö nyt fs:n multiplayer valikkoon ja syötän ip:n vai kuinka?

- Olisiko tätä enää vaikeammaksi muotoilla?

- ;D Ilja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lukemista on moniksi kuukausiksi että tajuaa edes pienen murusen siitä touhusta.

Ööh..? Nuo VACC Finland ohjeet luin ainakin itse aikoinaan läpi yhdessä illasssa.. :P Vai mistä ohjeista oikein puhut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mä oon nyt kyllä vähän pihalla. Kun yritän ottaa tuolta sbrelay serverilta sb-ohjelmalla connect ja valitsen europe-c serverin laaitan nimeni ja tunnukseni ja muut tiedot ja painan ok. Kuuluu ping-pong ja ohjelma sanoo" Private:Server: Onto any of the vatsim server. TÄH?

:-[- Ilja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilja, tuolloin olet jo VATSIM:ssa.. Ensi töiksesi suosittelisin tosin, että suurentaisit vähän SB:n pääikkunaa vetämällä reunasta. Silloin saat kerralla näkyviin useammankin rivin. Ja tokihan ikkunassa on myös vierityspainikkeet.

Oletkohan vielä muuten kerennyt lukea sääntöjä? Eräs pykälistä kuuluu vapaasti suomennettuna näin: "Älä IKINÄ kirjaudu verkkoon ollessasi kiitotiellä." Tällä kertaa ei onneksi ollut 15-tuntista päivää tehnyttä jumbokuskia lyhyessä finaalissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tarkoitan lähinnä radiofraseologiaa ja proseduureja...Eihän niissä kauaa mee, mutta aloittelijalla kuten Iljalle voi olla aika hepreaa

Jos laittaisin tähän fraasin "Älä oleta ennenkuin kysyt" ... jookos..

Itse pääsin aikoinaan hommaan sisään Laitisen Harrin ( terveisiä Mikkeliin ) opastuksella yhdessä illassa (mies 15 vuotta nuorempi kuin minä) ja loput opin lentämällä 10 kertaa päin hel***tiä joten annetaan newbietten yrittää , jookos ;D ;) 8). Ilja, ei muuta kuin verkkoon ja reenaamaan!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teemu, kyllä kaikkien kannattaisi lukea noi manuaalit ihan, itse löysin ne varsin mielenkiintoisiksi. Ilja, käytä yksi ilta noitten manujen tutkimiseen niin ei tule verkossa sitten mitään ilkeitä yllätyksiä.

EDIT: Muotoiltu ystävällisemmäksi ihan vain aloittelijan vuoksi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään