Guest mmniemi

DF/F1 ATR preview video

17 viestiä aiheessa

Mä en kyllä tajua joidenkin intoa pakata mikä hyvänsä tiedosto .zip-formaattiin.. Video on pakattua valmiiksi, mutta monella sivustolla esim. taustakuva-jpeg:it on zipattu.. Argh.

Ehkä sillä säästää pari bittiä, mutta hankalaa tuollainen käyttäjän kannalta kun joutuu kaiken tallentamaan ensin paikalliselle levylle ja purkamaan että voi katsoa jonkun kuvan..

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en kyllä tajua joidenkin intoa pakata mikä hyvänsä tiedosto .zip-formaattiin.. Video on pakattua valmiiksi, mutta monella sivustolla esim. taustakuva-jpeg:it on zipattu.. Argh.

Ehkä sillä säästää pari bittiä, mutta hankalaa tuollainen käyttäjän kannalta kun joutuu kaiken tallentamaan ensin paikalliselle levylle ja purkamaan että voi katsoa jonkun kuvan..

//Tuomas

Juu en minäkään. Mutta onneksi mun ei tartte tuollaisista päättää eikä välittää. Mä oon tuolla vaan töissä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hiano video !

Muuten en huomannut missään sitä Nalle™ koria josta oli puhe ;)

Onkos se vielä tulossa vai eikö Aerospatiale tykännyt ideasta ? ;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs OH-KRE on nyt yhtäkkiä 72-500:ksi muuttunut? ;)

Ilmeisesti tuota Finnairin ATR-72-201 mallia jossa on ovi edessä ei ole tulossa :'( joten täytyy tyytyä tuohon 72-500 malliin...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti tuota Finnairin ATR-72-201 mallia jossa on ovi edessä ei ole tulossa :'( joten täytyy tyytyä tuohon 72-500 malliin...

Käsittääkseni hankkeen idea on aluperinkin ollut tehdä 72-500-malli simulle, eikä mistään 201:stä ole ollutkaan puhetta. Mikko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mukavan näköinen kone, tosin en hommaa.

Sain Eurowingsin ATR:n vasta pari päivää sitten. Siinä on oikea malli Finnairille, enkä mä tarvii mitään virtuaaliohjaamoita. Kunhan lentomalli on sinnepäin, paneeli on hyvä ja ulkomalli näyttää jotenkin oikealta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs OH-KRE on nyt yhtäkkiä 72-500:ksi muuttunut? ;)

Kyseessähän on simulaattori, ja siinä tunnetusti kaikki on mahdollista ;)

Käsittääkseni hankkeen idea on aluperinkin ollut tehdä 72-500-malli simulle, eikä mistään 201:stä ole ollutkaan puhetta. Mikko?

Jep, 72-500 se on ja pysyy. Ei muita versioita näillä näkymin päivityksenäkään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten en huomannut missään sitä Nalle™ koria josta oli puhe ;)

Onkos se vielä tulossa vai eikö Aerospatiale tykännyt ideasta ? ;D

no joo, vähän noinkin. Sen verran pahasti ollaan myöhässä muutenkin, että ei enää olisi kehdannut ruveta ATR:ää hermostuttamaan jollakin kaljakorilla :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, 72-500 se on ja pysyy. Ei muita versioita näillä näkymin päivityksenäkään...

Eroaako viissatasen ohjaamo ja lentäminen Finnairin omistamista hommista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eroaako viissatasen ohjaamo ja lentäminen Finnairin omistamista hommista?

Minä nyt en niin kauheasti tuosta puolesta tiedä, joten Sami tuota meidän 500:Sta testanneena voi varmaan valaista tämän suhteen... Käsittääkseni kuitenkin suurimmat erot löytyy nimenomaan ulkokuoresta, eli moottoreista/potkureista ja rahtiovesta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjaamo on paria nappulaa lukuunottamatta lähes sama... Ulkopuolelta eroina sitten mm. viisilapaiset potkurit. (Finnairin versiohan on yksi harvoja joissa on matkustajaovi myös edessä, useimmissa -200:ssa sisäänkäynti on takaa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessähän on simulaattori, ja siinä tunnetusti kaikki on mahdollista ;)Jep, 72-500 se on ja pysyy. Ei muita versioita näillä näkymin päivityksenäkään...

Noh, kai Finnair ja Aero sitten päivittää IRL koneensa tuollaisiksi, että saadaan simulentäjille samat vehkeet!?! :P ;)

-Jani E-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään