Guest Peugeot

EFKU

10 viestiä aiheessa

Hei!

Asensin kuopion kentän, mutta se ei toimi. Se herjaa jotain tällaista. Luin ohjeet moneen kertaan ja tein juuri niin kuin käskettiin. Itse asiassa on ihan sama minkä kentän asentaa niin se herjaa kyseistä asiaa. Miten tuon viestin saa pois. :-[

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku kirjasto-BGL ei ole oikeassa paikassa. En nyt tähän hätään pääse tarkistamaan, mihin objektiin tuo liittyy, mutta voit esimerkiksi kokeilla FISD Libraryn asentamista. Siinä on muistaakseni mukana kaikki FISD:in käyttämät kirjastot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla oli kans kunnes asensin FISD libraryn niin avot!

Sama,mutta kuten Henrilläkin FISD Library auttoi eli olisiko tuosta EFKU:n zip paketista puuttunut jotain ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama,mutta kuten Henrilläkin FISD Library auttoi eli olisiko tuosta EFKU:n zip paketista puuttunut jotain ???

Ei ole puuttunut ainakaan minun imuroimasta paketista, vaan te vaan ette ole asentaneet sitä pakettia oikein. Teiltä on mahdolliset Fisdtreesit ja Fisdwindsockit jääneet asentamatta silloin alunperin. Mutta tuon Fisdlibraryn tarkoitushan on nimenomaan päästä noista erikseen asennettavista kirjasto-objekteista eroon, ja sen se näyttää myös tehneen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole puuttunut ainakaan minun imuroimasta paketista, vaan te vaan ette ole asentaneet sitä pakettia oikein.

Itse asiassa vika löytyy kyllä täältä päästä. :) Olin vaihtanut pakettiin uuden version tuulipussi-bgl:stä, mutta unohdin kokonaan päivittää sen sceneryyn. FISD Libraryssä tuo vanha bgl on myös mukana, joten sen lataaminen korjaa ongelman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei minulla mitään FISD libraryjä ole ja silti toimii hyvin

Sinulla on todennäköisesti sitten edellisen EFKU:n tai muun sceneryn mukana tullut vanha tuulipussi, jolloin tuo luonnollisesti toimii. Siitä huolimatta suosittelen lataamaan FISD Libraryn ja asentamaan ohjeiden mukaan, se on Tulevaisuus. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään