Guest light

lataukset???

18 viestiä aiheessa

mikä mättää olen yrittänyt ladata ainakin 50 konetta mutta en ole niistä saanut ladatuksi kuin pari winzip:ipissä on kyllä raksitettu "use folder names" kohta ja olen ladannut ne fsnordicin ohjeiden mukaan.....mikä neuvoksi :'( ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mikä mättää olen yrittänyt ladata ainakin 50 konetta mutta en ole niistä saanut ladatuksi kuin pari winzip:ipissä on kyllä raksitettu "use folder names" kohta ja olen ladannut ne fsnordicin ohjeiden mukaan.....mikä neuvoksi :'( ???

Siis, mistä on kyse ? Etkö saa koneita imuroiduksi vai etkö saa imuroituja paketteja puretuksi ?

Mikäli kyse on viimeiksimainitusta, onko ruksi myös kohdassa "All files" ?

Tämäkin kannattaisi lukaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo en huomannut tota vikaa kohtaa pistetään seuraavaksi toiselle palstalle..... :)mutta saan kyllä koneet ladattua ja purettua mutta sitten kun avaan fs2002:sen niin kone ei ole ilmestynyt sinne valikkoon ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja ReadMe:n lukeminenkaan ei ole kiellettyä. :P

Sieltä löytyy toimivat asennus ohjeet.

Aina ei pelkkä purkaminen riitä niitten koneitten asentamiseen, joten painotan vielä että lue ReadMe, eli LueMinut,

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleeko koneen kansio FS:n aircraft-kansioon?

Mitä koneita olet ladannut?

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kanssa sama ongelma...tutorials ja read me luettu monta kertaa. Onko simussa jotain rajoitusta kuinka monta lisäkonetta siinä voi olla?

-Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaahan joku esimerkkikone, minkä asentaminen ei onnistu...

Olen kokeillut melkeen kaikkia FS2002:een sopivia Finnairin koneita, mutta en ole saanut asennettua kun B757 ja MD11. Otetaan tässä vaikka esimerkkinä Aerosoftin/Finnish Designer Groupin ATR 72-201.

-Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kokeillut melkeen kaikkia FS2002:een sopivia Finnairin koneita, mutta en ole saanut asennettua kun B757 ja MD11. Otetaan tässä vaikka esimerkkinä Aerosoftin/Finnish Designer Groupin ATR 72-201.

-Antti

Siis oletko nyt yrittänyt asentaa pelkkiä repaintteja??

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otetaan tässä vaikka esimerkkinä Aerosoftin/Finnish Designer Groupin ATR 72-201.

Oletan, että olet ostanut sen maksullisen Aerosoftin ATR:n? Nuo FiDG:n tekstuurit ovat vain lisäosa sille maksulliselle paketille, eikä toimi ilman sitä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Tarvitset varmaan base-packit eli perus paketin siitä koneesta johon noita tekstuureita asennat. Siinä peruspaketissa on se lentokoneen modelli. Yleensä myös niitten maalauksien readmeissa lukee mistä tuon peruspaketin voi ladata.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

esim. fyingfinn McDonnell Douglas MD-83 ei toimi!!! :o

jos olet ladannut paketin täältä FSN tiedostokirjastosta niin siinä tulee mukana se modelli. Kun purat paketin sinun pitää siirtää se kone FS2004/aircraft hakemistoon. Siinä paketissa pitäisi olla myös model, panel, sound ja texture kansiot. Älä myöskään deletoi paketista mitään ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

esim. fyingfinn McDonnell Douglas MD-83 ei toimi!!! :o

Tuon paketin asentaminen on hyvin helppoa. Tuplaklikkaat sitä pakettia, että se aukeaa winzippiin. Sitten painat sitä EXTRACT-nappia sieltä ylärivistä, jolloin siihen aukeaa sellainen pienempi ikkuna. Siinä sitten selaat sen purkukansion kohtaan FS2004/FS2002aircraft ja varmistat, että nuo "Use folder names" ja "All files" on ruksattuna. Sitten vain painat sitä Extract-nappulaa...

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tällainen unzipped ja tietysti se polku johtaa sinne FS2004:jän koneiden luokse!

Esim. Mulla C:FS9AircraftFFXSGA_MD83_FlyingFinn

[ Attachment removed / expired ]

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään