Guest Oranki

EFHK:n edistyminen ?

224 viestiä aiheessa

Huh huh kun on hienoa jälkeä! Ei noita halleja juuri valokuvasta enää erota :o

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Näyttää todella upealta, odotan todella kovasti julkaisupäivää ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tästä on ollut varmaan juttua, mutta mitens tähän versioon ollaan toteuttamassa nuo portit? Kai niihin jotain animointeja tehdään?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tästä on ollut varmaan juttua, mutta mitens tähän versioon ollaan toteuttamassa nuo portit? Kai niihin jotain animointeja tehdään?

 

Portteihin 12-22 on valmiina animoinnit usealle konetyypille - tosin niiden saattaminen toimintaan FS2004:ssa vaatii vielä hieman koodaamista. Portteihin 26-33 on näillä näkymin tulossa vanha tuttu 757-animaatio. Portteihin 23-25 luultavasti ei vielä tähän versioon tule animointeja. Niitä ehtii sitten tehdä myöhempiin versioihin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäs animaatioita noihin portteihin 12-22 on tulossa? ATR? Airbus? MD-11?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä parit kuvat tämän päivän työstä eli 04R:n valoista:

 

04R_1.jpg

 

04R_2.jpg

 

Jussi, tein animaatiot noita portteja useimmin käyttäville konetyypeille. Vastaan sulle huomenna tarkemmin, nyt on pakko mennä nukkumaan (aikanen herätys huomenna).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaahas.. Pitäähän minunkin sitten laittaa vähän status updatea!

 

catering1.jpg

 

 

mediajo1.jpg

 

 

mediajo2.jpg

 

 

Huoh.. Tällaisen kymmenen tunnin gmax-session jälkeen tuntuu aina siltä kuin pää räjähtäisi.. Pitäis varmaan kohtapuolin mennä nukkumaan ;)...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

HEI !!! :D :D

 

Meidän auto !!! :D Kiitos ! Tuo Mikaelin ensimmäinen kuva on aivan upea ! Luulin ensin, että joku oli käynyt ottamassa kuvan kentältä IRL :o

 

Arttu

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mites on se framerate- ystävällisyys uuden EFHK:n kanssa? Huonon ruudunpäivityksen takia en käytä nykyistä, muuten erinomaisen hienoa EFHK:ta.

 

Toinen toive: Tehkää Finnterrain- yhteensopiva heti laakista!

 

Kiitos etukäteen.

 

yES

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kaippa se viime versioon tekemäni sininen rakennus SASin edessä häviää - sehän on poistettu irl jo aikoja sitten ja varmaan tuo plattakin taitaa olla varustettu uusilla merkinnöillä sillä alueella?

 

Bamce

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mites on se framerate- ystävällisyys uuden EFHK:n kanssa? Huonon ruudunpäivityksen takia en käytä nykyistä, muuten erinomaisen hienoa EFHK:ta.

 

Toinen toive: Tehkää Finnterrain- yhteensopiva heti laakista!

 

Kiitos etukäteen.

 

yES

 

Vanhan EFHK sceneryn hitaus johtuu pitkälti itse sceneryn valoista (+tolpista), jotka vievät todella paljon tehoja johtuen vanhanaikaisesta koodista. Mikael on tehnyt uudelleen kaikki sceneryn valot, ja framet ovat huomattavasti paremmat kuin vanhassa versiossa. Myös rakennuksien tekstureita muokataan FPS-ystävällisemmiksi, joten vaikka rakennuksia on enemmän kuin alpha -versiossa, niin scenery pyörii sulavammin.

 

Ymmärtääkseni Mikaelin tekemä uusi pohja on Finnterrain -yhteensopiva.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vanhan EFHK sceneryn hitaus johtuu pitkälti itse sceneryn valoista (+tolpista), jotka vievät todella paljon tehoja johtuen vanhanaikaisesta koodista. Mikael on tehnyt uudelleen kaikki sceneryn valot, ja framet ovat huomattavasti paremmat kuin vanhassa versiossa. Myös rakennuksien tekstureita muokataan FPS-ystävällisemmiksi, joten vaikka rakennuksia on enemmän kuin alpha -versiossa, niin scenery pyörii sulavammin.

 

Ymmärtääkseni Mikaelin tekemä uusi pohja on Finnterrain -yhteensopiva.

Kuulostaa hyvältä.

 

yES

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kysyisin vielä että onko tuohon pakettiin tulossa minkään sortin korkeuseroja ?? (Meinaan lähinnä radan 33 päätyä ja esim. TOKE:n ja portin 33 välissä oleva kallio ?? Eikös tuo TOKE:kin ole kallion päällä vai oliko se se viereinen rakennus ?? ;D)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kysyisin vielä että onko tuohon pakettiin tulossa minkään sortin korkeuseroja ?? (Meinaan lähinnä radan 33 päätyä ja esim. TOKE:n ja portin 33 välissä oleva kallio ?? Eikös tuo TOKE:kin ole kallion päällä vai oliko se se viereinen rakennus ?? ;D)

 

 

Lainaus Mikaelin viestistä (joka sijaitsee muuten tässä samassa keskustelussa, sivulla 2).

 

Ratojen korkeuseroja ei pysty järkevästi mallintamaan FS:ään. Lemminkäisen kallio ja TOKE:n vieressä oleva mäki ovat mallinnettuna.

 

Lemminkäisen kalliosta teen uuden version, johon tulee mm. paremmin maastoon sulautuvat teksturet (samalla tekniikalla kuin esim. Malminkartanon mäessä).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lainaus Mikaelin viestistä (joka sijaitsee muuten tässä samassa keskustelussa, sivulla 2).Lemminkäisen kalliosta teen uuden version, johon tulee mm. paremmin maastoon sulautuvat teksturet (samalla tekniikalla kuin esim. Malminkartanon mäessä).

 

Tee kanssa se 22R:n kynnyksellä oleva tiilikasa ja ne tiilistä kasatut "tuolit" :)

 

//Tuomas

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kaippa se viime versioon tekemäni sininen rakennus SASin edessä häviää - sehän on poistettu irl jo aikoja sitten ja varmaan tuo plattakin taitaa olla varustettu uusilla merkinnöillä sillä alueella?

 

Sininen rakennus kyllä häädetään pois. ;) Asemataso saatetaan myöskin tuolta kohdin nykyiseen tilaansa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä on vain ehdotus:

Lemminkäisen kallioille spottaajia :P

 

Turhaa, vie vaan FPS:ää

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Turhaa, vie vaan FPS:ää

 

Ei vie, jos tehdään oikein... Itseasiassa tuonne voisi tosiaan pistää jotain tuommoista. 2D spriteina, pienillä bitmapeilla, muutamia bongareita hyvin lyhyellä (vaikka 500m) näkyvyydellä, niin ei tunnu missään. Niille vielä randomi kellonajat, milloin ovat paikalla ja milloin ei...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei vie, jos tehdään oikein... Itseasiassa tuonne voisi tosiaan pistää jotain tuommoista. 2D spriteina, pienillä bitmapeilla, muutamia bongareita hyvin lyhyellä (vaikka 500m) näkyvyydellä, niin ei tunnu missään. Niille vielä randomi kellonajat, milloin ovat paikalla ja milloin ei...

Nyt digi kameralla kuvat kaikista FsNordic:ilaisista ja helsinki-vantaalle spottailemaan ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja pari Securitaksen miestä hätistämään niitä, jonka jälkeen bongarit häviävät hetkeksi ;D As real as it gets ! :D

 

Arttu

 

Ei vie, jos tehdään oikein... Itseasiassa tuonne voisi tosiaan pistää jotain tuommoista. 2D spriteina, pienillä bitmapeilla, muutamia bongareita hyvin lyhyellä (vaikka 500m) näkyvyydellä, niin ei tunnu missään. Niille vielä randomi kellonajat, milloin ovat paikalla ja milloin ei...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja pari Securitaksen miestä hätistämään niitä, jonka jälkeen bongarit häviävät hetkeksi ;D As real as it gets ! :D

 

Arttu

 

No noistahan Securitaksen miesten bongareiden potkimisista täytyy tehdä ai-plaanit. Taas saadan kentälle lisää

lentoliikennettä. :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään