Guest Oranki

EFHK:n edistyminen ?

224 viestiä aiheessa

Tai menkää odotellessa vaikka nykkiin ja laskeutukaa helikopterilla pilvenpiirtäjän katolle, tai katolta toiselle. Kokeilin justiinsa viikonloppuna kaikkea tuota ja oli tasan hauskempaa kuin pörrätä EFHK:lla sumussa edestakaisin.

Voi niille katoille muutenkin kuin helikoptereilla laskeutua...

[ Attachment removed / expired ]

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä kun huomioidaan, että tuossa on laipat ja spoilerit kiinni, niin jarrutus tosiaan kannattaa aloittaa kohtuullisen ajoissa. Täysillä laipoillahan tuohon pystyykin kuka vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, itse kokeilin miten A320 taipuu Malmille.... pysähtyi pikkasen 18:n puolenvälin jälkeen.

Tero

ps. kyseessä ei ollut PSS A320 :-X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ANTEEKSI jo etukäteen...Toivon, että kukaan ei vedä hernettä nenään, kun kysyn EFHK:n edistymisestä...Eli kuinka pahasti viellä on kesken, ja tuleeko siihen vip terminaali? Ei sitten mitään kiirettä, kyllä mä ainakin viellä jaksan odottaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ANTEEKSI jo etukäteen...Toivon, että kukaan ei vedä hernettä nenään, kun kysyn EFHK:n edistymisestä...Eli kuinka pahasti viellä on kesken, ja tuleeko siihen vip terminaali? Ei sitten mitään kiirettä, kyllä mä ainakin viellä jaksan odottaa. :)

Heh, miksi kysyt jos kuitenkin sanojesi mukaan jaksat odottaa? 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, miksi kysyt jos kuitenkin sanojesi mukaan jaksat odottaa? 8)

Ei tarkoita sitä, etteikö voisi kysyä vaikka jaksaisikin odottaa. Tiedonhalu on valtava. Varmaan itseäsikin kiinnostaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tarkoita sitä, etteikö voisi kysyä vaikka jaksaisikin odottaa. Tiedonhalu on valtava. Varmaan itseäsikin kiinnostaa ;)

Vastailen Mikaelin puolesta. Mikaelilla on ollut aika kiireinen syksy eikä scenery ole viime aikoina edistynyt kovin paljon (Mikael tekee sceneryä käytännössä yksin). Apua saa tarjota, sitä tarvitaan.. Itse olen viimeiset pari kuukautta tehnyt Malmin uutta sceneryä Jarin kanssa, ja maanantaina olisi lähtö inttiin, joten en itsekään ehdi auttaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Apua saa tarjota, sitä tarvitaan..

En todellakaan tiedä, onko minusta mitään apua, koska ainoa osa-alue, jonka osaan jotenkuten on gmax (ja tähän mennessä star on ainoa aikaansaannokseni), mutta jos kelpaan hommaan ja saisin kuvia tarvittavista kohteista, niin voisin joitain rakennuksia yrittää vääntää. Itse en Raumalta paikanpäälle pääse, joten ilman hyviä kuvia ei homma onnistu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastailen Mikaelin puolesta. Mikaelilla on ollut aika kiireinen syksy eikä scenery ole viime aikoina edistynyt kovin paljon (Mikael tekee sceneryä käytännössä yksin). Apua saa tarjota, sitä tarvitaan.. Itse olen viimeiset pari kuukautta tehnyt Malmin uutta sceneryä Jarin kanssa, ja maanantaina olisi lähtö inttiin, joten en itsekään ehdi auttaa...

Miten Malmin uusi scene tulee eroamaan vanhasta?

Onko paljon uudistuksia vanhaan nähden?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten Malmin uusi scene tulee eroamaan vanhasta?

Onko paljon uudistuksia vanhaan nähden?

Uudistuksia on paljon.. :)

[EDIT] aika jännä juttu.. satuin avaamaan keskustelusivun täsmälleen samaan aikaan kuin lähetit viestisi. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ANTEEKSI jo etukäteen...Toivon, että kukaan ei vedä hernettä nenään, kun kysyn EFHK:n edistymisestä...Eli kuinka pahasti viellä on kesken, ja tuleeko siihen vip terminaali?

Alex tuossa aika hyvin kiteytti nykytilanteen. Olen edelleen tekemässä maiseman pohjaa. Alunperin tarkoitus oli tehdä pohja pelkästään Vantaan ilmakuvien pohjalta, mutta jouduin toteamaan, etten niiden tarkkuudella pystynyt saavuttamaan minua tyydyttävää lopputulosta. Nyt tarkoitus olisikin tehdä tämän ns. low res -pohjan päälle erillinen hi res -pohja polygoneilla (tyyliin EFRO). Tämä vaatiin varsin paljon työtä, mutta lopputuloksen pitäisi olla hyvä. Hyväähän kannattaa aina odottaa, vai mitä? ;)

Jussi, pistän sinulle kohta privaviestiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteaksi, kun olen niin utelias, mutta kysyisin, että onko projekti edennyt?

Taitaapa tilanne olla lähellä samaa mitä kk sitten

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä hätä teillä on? Teidän pitäisi olla onnellisia kun teillä ylipäätänsä on jonkun näkönen vantaa siellä simussa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä hätä teillä on? Teidän pitäisi olla onnellisia kun teillä ylipäätänsä on jonkun näkönen vantaa siellä simussa. ;D

Ei ole minulla ainakaan mitään käyttökelpoista lisäosaa. Ja defaulttia ei voi ees laskea mukaan :-\

Minusta on varmaankin ihan kohtuullista, jos parin kuukauden väleinkin kyselee, koska mitään uutta tietoa ei ole tullut. Odottelen itsekin erittäin innolla uutta versiota! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinähän se aika kuluu kätevästi odottaessa kun kyselette ja vastailette itse kuten tähänkin mennessä. ;D :-X

Repes nauru ja iso sellanen ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos teillä mitään arviota millon se on valmis? :P (tai arviota millon kannattais kysyä tää kysymys uusiks? :D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos teillä mitään arviota millon se on valmis? :P (tai arviota millon kannattais kysyä tää kysymys uusiks? :D)

Eiköhän se tule taas yllätyksenä kaikille ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko kysyä!  :-[

Mahtaakohan tulla täksi talveksi jo käyttöön ne yö- ja talvitekstuurit?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään