Guest Oranki

EFHK:n edistyminen ?

224 viestiä aiheessa

Alapa harjoitella, jos vaan aikaa riittää. Työkalut on saatavilla ja neuvoja saa täältä taatusti. Ei kukaan noista nykyguruista ole syntynyt sen tietämyksen kanssa, mitä heillä on, kaikki sen ovat oppineet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko scenen valmistumista yhtään arvioida?

Pataljoonan hevosmiehet tiesi kertoa että koko FISD siirretään varuskunnaksi Mikkeliin. Saadaan sitten uudet saappaat ja kaikki...

Ei ku mä olenki ahvena!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh !! :D ;D

Pataljoonan hevosmiehet tiesi kertoa että koko FISD siirretään varuskunnaksi Mikkeliin. Saadaan sitten uudet saappaat ja kaikki...

Ei ku mä olenki ahvena!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko scenen valmistumista yhtään arvioida? Entä onko lisää screenshotteja? Aiempien shottien perusteella siitä tulee kyllä todella todella tarkka ja hieno!!! :o :o :o

EDIT: Anteeksi tämä jankutus.. :P

Jos vertailemme lyhyesti asiaankuuluvia ilmiöitä, huomaamme että sijainnin ja joissain määrin myös muiden vallitsevien olosuhteiden vaihteleva vaikutus sesonkitulokseen noudattaa epäilemättä ideatasolla huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että oikeudellinen menettelytapa perus- ja ihmisoikeuksien suhteen antaa mahdollisuuden parantaa laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos vertailemme lyhyesti asiaankuuluvia ilmiöitä, huomaamme että sijainnin ja joissain määrin myös muiden vallitsevien olosuhteiden vaihteleva vaikutus sesonkitulokseen noudattaa epäilemättä ideatasolla huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että oikeudellinen menettelytapa perus- ja ihmisoikeuksien suhteen antaa mahdollisuuden parantaa laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä.

Onko ollut puppulausegeneraattori apuna?! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäs vaiheessa nyt ollaan, kun ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään?

Joel

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäs vaiheessa nyt ollaan, kun ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään?

Joel

Hiljaa hyvä tulee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antakaa nyt herranjestas FISD:in jätkien itse ilmoitella edistymisestään, kyllä se sieltää aikanaan tulee.

Eipä ole tainnut Masin kommentti oikein mennä perille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiasia on, että EFHK havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erinomaista, jos näin tapahtuu. Odotamme varmasti kaikki vesi kielellä.

_Jos_ asioihin voi vielä vaikuttaa, niin EFHK:sta sopisi tehdä mahdollisimman kevyt. Nyt kentän ympärillä lentely on enemmän tai vähemmän kiusallista keskitehoisella koneella, varsinkin kun AI-liikennettä sattuu kuhisemaan joka puolella.

MS

Frameystävällisemmät valot ovat myös valmiina. Uusi ground on vielä jonkun verran kesken, julkaisukunnossa. Mukana on myös joitakin täysin ennennäkemättömiä ominaisuuksia, mutta jätettäköön ne vielä yllätykseksi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka,

En kysy koska valmis vaan nyt miun koneet saavat aikamoisen tällin kun ylittävät kiitoradan. Pakko ottaa crash pois päältä kun muuten hajoaa kone siihen. Mikä avuksi!

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka,

En kysy koska valmis vaan nyt miun koneet saavat aikamoisen tällin kun ylittävät kiitoradan. Pakko ottaa crash pois päältä kun muuten hajoaa kone siihen. Mikä avuksi!

Niin että mitenkä? ???

Kone hajoaa keskelle kiitotietä? Ilman toista konetta lähettyvillä? Etkä törmää puihin tms. ?

Kuulostaa merkilliseltä... oletko tosissasi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tulee joskus pienemmillä koneilla niin että nokka nousee ja paiskautuu maahan ja joka kerta tulee kovempi pomppu.. Loppuu kun pysäyttää koneen ja jatkaa mutta se sitten tulee uudestaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin että mitenkä? ???

Kone hajoaa keskelle kiitotietä? Ilman toista konetta lähettyvillä? Etkä törmää puihin tms. ?

Kuulostaa merkilliseltä... oletko tosissasi?

Moro Tatu,

Olen kyllä tosissani, eli tuntuu kuin kiitorata olisi "5 metriä" korkeamalla ja jyrkällä kulmalla, jolloin kone hyppää ihan jaakkona (anteeksi kaikki Jaakot) ilmaan.

En vain ole pitkään aikaan ehtinyt lentelemään ja kun koitin taas, niin muistui heti mieleen. Tilanne tapahtuu ainakin 22r:n ja 22l:n liittymissä. Ei ole muita koneita, sillä tilanne toistuu offlinessä jossa minulla on ai-liikenne 0%. Puitahan tuossa 22l zulun kohdalla ylityspaikassa ei ole.

Voi olla, että jostain syystä joku bitti on vinossa ja minulla on jotain korkeusero-juttuja efhk-scenessä.

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OK. Uskonhan minä kun kerran tosissaan ollaan... ;D

Minä nyt en tiedä sanoa muuta kuin että onko sulla Photopohja asennettu? Joskus muistelisin olevan pomppimisongelmia ilman photopohjaa mutta en ole kyllä siitäkään ihan varma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OK. Uskonhan minä kun kerran tosissaan ollaan... ;D

Minä nyt en tiedä sanoa muuta kuin että onko sulla Photopohja asennettu? Joskus muistelisin olevan pomppimisongelmia ilman photopohjaa mutta en ole kyllä siitäkään ihan varma.

Terve,

En ole ihan varma mutta muistelisin, että ei ole! Kurkkaan tuon asian ehtoosta ja kahtotaan loppuuko pomppiminen!

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TOKE näyttää hienolta .. :P siihen eteen on montakertaa tullu jätettyä auto kun tehnyt mieli käydä Flyin issa kahvilla.. hyvät paikat jos vapaata löytyy voipi pysäköidä ilmaiseksi.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voispa olla kiva joululahja meille kaikille... :)

EDIT: Tehkää ihan rauhassa vaan. Hienoa jälkeä tulee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se sitten kumma, ettei näistä työn alla olevista sceneistä saa kysyä eikä sanoa yhtään mitään ilman, että joku käskee pitää turvan kiinni tai mennä pihalle. >:( :-\

Ymmärrän hyvin, että kyselyt tyyliin 'miksei tää oo vielä valmis' varmasti ärsyttää ilmaiseksi työtä tekeviä kavereita, mutta ihan näin herkkähipiäinen ei sentään pitäisi olla.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän threadyn vois varmaan jo lukita, kun ainoat viestit on "mites nyt" ja "lopettakaa ny #&%@$¤ kyselemästä"... ::)

Eiköhän FiSD:n pojat sitten voi ilmotella aikanaan ihan omassa threadyssään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän threadyn vois varmaan jo lukita, kun ainoat viestit on "mites nyt" ja "lopettakaa ny #&%@$¤ kyselemästä"... ::)

Eikä missään tapauksessa, ei kai nyt kukaan suostu oikeasti lentämään muualla kuin Helsinki-Vantaalla. Tämä threadi tekee tästä odottelusta paljon jännittävämpää ja pitää asian ikäänkuin ajankohtaisena. Kaikki vaan venttaamaan koska pääsee heittään läpäreitä EFHK:lle ;D ....

........vainenkaan, mitäs jos vaikka suuntaisitte koneen nokan vaihteeksi ihan vaikka toiselle puolen planeettaa. Tyynellä valtamerellä on esim. trooppisia saaria upeine maisemineen, freeware kenttiä ja maisemia ympäri maapallon löytyy muutenkin mittaamaton määrä. Tai menkää odotellessa vaikka nykkiin ja laskeutukaa helikopterilla pilvenpiirtäjän katolle, tai katolta toiselle. Kokeilin justiinsa viikonloppuna kaikkea tuota ja oli tasan hauskempaa kuin pörrätä EFHK:lla sumussa edestakaisin. Mm. Virtasen Karin Drakenilla on kiva pujotella hana tiskissä pilvenpiirtäjien välistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään