Guest harsalon

Ilmailulaitoksen karttoja!!!

8 viestiä aiheessa

Itsepä en muutes tiennyt. Taidankin jatkossa tuolta nappaa kartat talteen, niin ei ole päälle kirjoitettu mitään "Not For Operational Use" tms.

Kiitos hyvästä vinkistä! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni nuo kartat on myös aina täysin ajan tasalla, koska kyse on virallisesta 'netti-AIP:stä'. Lisäksihän tuolta saa mm.Supplementit, joissa on kerrottu tarkemmin mm. ilmatilan tilapäisistä rajoituksista ja lentoasemien huoltotöistä etc.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö noita pystyä katselemaankin? ::) Minulla ei näy mitään linkkejä esim. EFIV:n kohdalla. Luultavasti linkin pitäisi olla laitimmaisena oikealla, mutta minulla Sivu/Page sarakkeessa on pelkkää tyhjää... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö noita pystyä katselemaankin? ::) Minulla ei näy mitään linkkejä esim. EFIV:n kohdalla. Luultavasti linkin pitäisi olla laitimmaisena oikealla, mutta minulla Sivu/Page sarakkeessa on pelkkää tyhjää... ::)

Ihan hyvin minulla näkyy...Joo, ei ollu uusi linkki minulle ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
No sehän se varmaan sitten blokkailee! Pitääpä vähän virittää Norttonia...

??? Viittisikö joku opastaa ummikkoa tuon Nortonin käytössä.. Itselläni ei meinaan myöskään näy nuo linkit, niin kuin en pääse Vacc:in sivuillakaan chartteihin käsiksi. :-\ En viittis aina ottaa Norttonia pois käytöstä siksi aikaa.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään