Jani Salo

MuroBBS TAAS rikki ?

9 viestiä aiheessa

moi

Niin että pääsevätkö muut muroon kuin minä ? Eipä ole tänään ja eilen toiminut minulla ollenkaan :P

On vissiin soneralla aika **skat verkot kun muro tuntuu olevan vähän väliä "rikki". Onneksi FSNordcilla on luotettava serveri ;)

Pitäisi kai tehdä listaa että kuinka monta kertaa kuussa MuroBBS on rikki ::)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Niin että pääsevätkö muut muroon kuin minä ? Eipä ole tänään ja eilen toiminut minulla ollenkaan :P

On vissiin soneralla aika **skat verkot kun muro tuntuu olevan vähän väliä "rikki". Onneksi FSNordcilla on luotettava serveri ;)

Pitäisi kai tehdä listaa että kuinka monta kertaa kuussa MuroBBS on rikki ::)

Jani

Joop, sama ongelma ollut eilen ja tänään. Tossa kello kahden jälkeen pääsin ainakin itse sisälle hetketki aikaa, mutta nyt sama ongelma kuin eilen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt, kun tuo on taas pystyssä voitkin sitten käydä nostamassa tuon ohessa olevan threadin jälleen ylös ;)

http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=7&thread=319676

Sen sijasta, että kummastelee Muron olevan kyykyssä, voisi päivittäin postata aiheella "MuroBBS toimii TAAS!" - jos siis on aihetta.

Ei nyt enää, laitetaanpa lukkoon. Tämän threadin innoittamana aikoinaan poistettiin iso kasa viestejä ja muro saatiin toimimaan paremmin. Tämän allekirjoittaminen ei enää auta näihin nykyisiin ongelmiin.

;D:P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Onkos MuroBBS vaihteeksi taas hajalla kun olen koko alkuviikon yrittänyt päästä sisään mutta en ole vielä kertaakaan onnistunut ? Toimiikos Muro muilla ?

Eilen se vielä herjasi että "yritä hetken päästä uudelleen"... on Soneralla kyllä p**kat serverit  :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos MuroBBS vaihteeksi taas hajalla kun olen koko alkuviikon yrittänyt päästä sisään mutta en ole vielä kertaakaan onnistunut ? Toimiikos Muro muilla ?

------------>

404 Not Found

The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.

If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.

<-----------

Eli ei. O-ou, maailma kaatuu taas. Taivas putoaa niskaan. Jne.

Edit: elämä, sellaisena kuin tunnemme sen, loppuu. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään