Guest odo

Johtoa hyvin...

31 viestiä aiheessa

Kaunis kiitos sekä säälipisteistä, joita päivystävät lennonjohtajat saavat (jopa yhtä säälittävästi keskellä yötä), että niistä lukuisista rohkaisuista, jotka siivittävät tämän joskus suohon uponneen pirun hullun kansan tekemään mitä ihmeellisempiä vetoja myös VATSIMissä.

Maltalaiset ottavat meitä kovasti kiinni, nyt ei vaan parane himmata!

Kannattaa muuten käyttää tämä mahdollisuus kerrankin hyväksi, luulen että ensi viikolla lennonjohtajat ovat - ainakin suhteessa - kovin vähän linjoilla!

Tervetuloa vaikka yöllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maltalaiset ottavat meitä kovasti kiinni, nyt ei vaan parane himmata!

Ei olla himmaamar! ;D Eihän sitä tällasta alkuviikon työpanosta itse kukaan varmasti halua heittää hylättyjen romukoppaan. Saavat siellä Maltalla yritellä, jos kerta huvittaa... :P

Kannattaa muuten käyttää tämä mahdollisuus kerrankin hyväksi, luulen että ensi viikolla lennonjohtajat ovat - ainakin suhteessa - kovin vähän linjoilla!

Eiköhän ens viikko tosiaan mene aika tehokkaasti nukkuessa. Tosin koulu alkaa torstaina, niin siinä saa sitten sopivasti sitä unta päivällä, että illalla jaksaa taas johtaa.... eikunsiis ;D

Tervetuloa minunkin puolesta, mutta säästäkää niitä paukkuja allekirjoittaneen CTR-kokeeseen sunnuntaina ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja taisi tulla Iron Mic Suomeen...2. sijalla olevaan reilu tuplat tiimaa... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa minunkin puolesta, mutta säästäkää niitä paukkuja allekirjoittaneen CTR-kokeeseen sunnuntaina ;)

Sielloinhan voidaan pitää Iron Mic-voittoflaikkari ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sielloinhan voidaan pitää Iron Mic-voittoflaikkari ;D

Pidetään vaan! :) Kaikki sitten läxd lentämään 2100-2300 paikallista aikaa, ettei tarvi uusia.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään