Guest ToniH22

Ohjelma BGL tiedostojen testaukseen.

3 viestiä aiheessa

Eli onko olemassa mitään ohjelmaa, millä näkisi onko tietyissä bgl tiedostoissa jotain bugeja tjsp.

Itse olen tuossa Ground2k4 tehnyt noita järviä ja muita lisäyksiä maastoon mutta jos aloittaa lennon eri paikasta esim orlandosta ja lentää muokatun maaston (Lakeland scenen) ylitse niin simu kaatuu siten, että se ilmoittaa virheen aiheuttajaksi "g3d.dll".

Olen varma, että jokin muokkaamissa maastoissa on vikana, koska ei se muualla sitä ongelmaa tee.

Jos aloitan lennon sieltä kaupungista jonka maastoa olen muokannut, ei ongelmia ilmene, mutta se häiritsee jos tosiaan aloittaa lennon muualta ja lentää muokatun alueen ylitse ja simu kaatuu.

Tietäisikö joku ground2k4 käyttäjä mahdollisesti mikä olisi ongelman aiheuttajana.

Ei ground2k4 ilmoita minulle mitään virhettä kun luon ne bgl tiedostot.

Se luo ne bgl tiedostot ja sillä siisti, sitten kopioin ne bgl tiedostot "fs/scenery/base/scenery" kansioon, kuten on neuvottu.

Olisin todella kiitollinen jos saisin vähän opastusta jos jollakin scenen vääntäjällä on ratkaisu tähän probleemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole, pitääpä testata. Kiitoksia ;)

Juu, elikkä tällästä näyttää kun kikkailin pikkasen tuota LWM vieweriä. Mistäs sen nyt sitten näkee missä on se vika vai pitääkös vielä jotain huomioida. Neliön ympärillä olevat pienemmät järvet on tekemiäni enkä nyt itse havaitse niissä mitään.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään