Guest kalleb

Nyyppäri kyselee, osa 23

8 viestiä aiheessa

No niin. Nettilentotaivas muuttuuu taas kohta astetta vaarallisemmaksi kun meikä (ehkä) tulee lentelemään Vatsimmiin. ;D No, tässä harjoitellut 3 vuotta Offline, mutta nyt olen päättänyt ainakin kokeilla Onlinessa. Olen tankannut tutoriaaleja muutaman viikon ja harjoitellut vielä lähestymisiä jne. Ne alkaakin jo sujumaaan ihan kivasti, mutta silti jämskättää vähän. No eniveis, pari asiaa on jäänyt vaivaamaan, nämä nyt ei ole varsinaisesti verkkolentämistä, mutta modet voi siirtää viestin muualle. Kysymyksiin.

a) Nuo plaanit. Miten saisi suunniteltua realistiset plaanit lennolle. Onko tuo FS:n flight planner ihan käypä, vai? Korkeuden määrittelyn tiedänkin, mutta onko joku ohjelma tohon plaanin suunnitteluun? Muistaisin että olisi joku FS Flight Planner tjsp. Olisiko jossain karttoja noista ilmaväylistä tai jotain?

b) Yksinkertaisessa lyhykäisyydessään, mikä on FinnCommin callsign. Olen monilta sivuilta etsinyt mutta mitään en ole löytänyt.

Siinäpä ne. Eli tarkoitus olisi lentää joku arkiaamu FinnCommin vuoro EFHK-EFKE. Mutta kattoo nyt sitten tuleeko yhtään mitään... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetään vielä vinkkiä että opettele tekemään lähestymiset myös visuuaalisina. Nyt kesä aikaan on sen verran hyvät kelit että lähes poikkeuksetta selvitys tulee visuaaliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään