Guest TonyRO

Payware ohjelmia?

9 viestiä aiheessa

Muistan joskus kauan (vuosia) sitten nähnee jonkin maksullisen airport ohjelman. En nyt nimeä muista yhtään :( mutta demokin siitä oli saatavana.

Mutta kysymykseen eli onko muita maksullisia ohjelmia millä pystyy kenttiä väsätä? Jonkin "Novan" tiedän mutta ilmeisesti sillä tehdään vain rakennuksia eikä esim. kiitoteitä ym muuta.. Korjatkaa jos olen väärässä..

Tony

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSDS2:lla pystyy kai tekemään ainakin rakennukset ja mahdollisesti myös pohjat (en ole varma). Tässä osoite FSDS2:n sivuille http://www.abacuspub.com/fsds2/

Rakennukset pystyy kuitenkin tekemään ilmaisella Gmaxilla ja pohjat vaikka FSSC:llä, joten en ainakaan itse koe tarpeelliseksi hankkia FSDS2:a.

Käsittääkseni FISD:n sceneryt on tehty ilmaisohjelmilla(?) ja voiko jälki siitä parantua ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni FISD:n sceneryt on tehty ilmaisohjelmilla(?) ja voiko jälki siitä parantua ;)

Jotkut käyttävät vielä käsittääkseni FSDS:ää, mutta käytännössä nykyään kannattaa siirtyä suoraan gmaxiin. Se on muutenkin tällä hetkellä ainoa ohjelma, joka osaa exportata todellisia FS2004-objekteja (eli XML- ja RIFF-standardien mukaisia objekteja). Lisäksi mitä luultavimmin tulevissakin FS:issä objektien tekoon käytetään gmaxia, jolloin vanhojen gmax-projektien siirtäminen uudelle simulle on varsin helppoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkut käyttävät vielä käsittääkseni FSDS:ää, mutta käytännössä nykyään kannattaa siirtyä suoraan gmaxiin.

Hep! Minulla on vielä FSDS2 - laiskuuttani en ole viitsinyt siirtyä GMaxiin. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu itse käytän fsds2.. Tässä vaiheessa projektia en pysty enään vaihtamaan gmax käyttöön... Ja kyllä fsds tuli jokin aika sitten taas päivitys että ei se kai ihan kuopattu ja haudattu ole ??? Lähinnä ajattelin vaan onko jollain tietoa/kokemusta joistain muista ohjelmista. Esim siitä novasta vai mikä olikaan, ja että onko muita vastaavia.

Jussi, teetkö FSDS:llä pohjat myös ? tai jos saa udella...Niin mitkä vaiheet teet fsds:llä ja mitkä muilla ohjelmilla. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jussi, teetkö FSDS:llä pohjat myös ? tai jos saa udella...Niin mitkä vaiheet teet fsds:llä ja mitkä muilla ohjelmilla. 8)

FSDS2:llä objektit ja jotkut pohjamerkinnät (esim. Kauhavan tapauksessa maalinlaskuruudukko on FSDS2:lla tehty objekti joka on lähes maatasossa).

Objektien asetteluun olen käyttänyt wanhaa kunnon Airportia (www.airportforwindows.com), tosin Menkijärvelle ajattelin kokeilla rullausteiden tekemistä myös ScenegenX:llä (löytyy samasta paikasta kuin Airport). Latailin myös Scenery Builderin (www.ptsim.com) ja sekin vaikuttaisi ihan pätevältä työkalulta - ainakin sillä saa näppärästi ruohikot ja VTP polyt paikalleen.

Defaultti nurmikon poistin DefArea -työkalulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkeistä pitää kokeilla ohjelmia, mutta Scenery Builderiä (www.ptsim.com ) en löytänyt tuolta... Toivon mukaan mun silmissä ei vikaa ole ??? 8)

Tony

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkeistä pitää kokeilla ohjelmia, mutta Scenery Builderiä (www.ptsim.com ) en löytänyt tuolta... Toivon mukaan mun silmissä ei vikaa ole ??? 8)

Et ole yksin. En minäkään löytänyt sitä tuolta sivuilta, mutta TÄÄLTÄ löysin, se on tuo SBuilder 2.01.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään