Ilkka Portti

Maisemantekijät huomio: kalustokuvia tarjolla!

11 viestiä aiheessa

Mikäli maisemasuunnittelijoilta puuttuu joitain kalustokuvia mahd. tulevia maisemia varten, niin alla olevista kuvista löytyy 1600x1200 koossa olevia kuvia edestä, takaa ja sivulta.

kalustoa.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmoitellaan offtopickia tähän:

EFNS eli Savikon kentästä laadukkaita kuvia, helppo kenttä aloittelijalle tai vaikkapa vähän kokeneemmalle scenerynvääntäjälle. Kuvat on kokoa 2048x1536.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nesteen tankkiauto + Shellin peräkärrytankit olisivat hyödyllisiä. Hangossa kun yleensä on tuollainen Nesteen peräkärry pysäköitynä ja OH-SLK:n käytössä... Voisin laittaa tuollaisen seuraavaan päivitykseen.

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nesteen tankkiauto + Shellin peräkärrytankit olisivat hyödyllisiä. Hangossa kun yleensä on tuollainen Nesteen peräkärry pysäköitynä ja OH-SLK:n käytössä... Voisin laittaa tuollaisen seuraavaan päivitykseen.

Bamce

Kuten varmaan jo tiedät, minulla on työn alla EFHK:n ajoneuvopaketti (josta valmiina noin 12/16 ajoneuvoa), ja minulla on työlistalla vielä tuollainen Shellin polttoainerekka. Juha Holopainen kävi ottamassa minulle loistavia kuvia Nesteen polttoainerekasta (EFHK:lla platan puolella, ja kyseessä sellainen uusi harmaa versio), joten jos haluat tehdä sellaisen niin voin pistää kuvat mailitse!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bamce

Vieläkö on tarvista kuville vai joko Alex kerkesi lähettää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten varmaan jo tiedät, minulla on työn alla EFHK:n ajoneuvopaketti (josta valmiina noin 12/16 ajoneuvoa), ja minulla on työlistalla vielä tuollainen Shellin polttoainerekka. Juha Holopainen kävi ottamassa minulle loistavia kuvia Nesteen polttoainerekasta (EFHK:lla platan puolella, ja kyseessä sellainen uusi harmaa versio), joten jos haluat tehdä sellaisen niin voin pistää kuvat mailitse!

Tein Ilkan kuvista nopeasti yksikertaisen mallin tuosta perävaunusta. Luultavasti liikaa polygoneja EFHK:ta ja muita isoja kenttiä ajatellen... Varmaan parempi että teet ne viimeisetkin itse, että laatu pysyy samana...

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitas bamce tehdä siihen varjo alle? Lättänä polygonineliö missä on alphalla tumma lämiskä ton vaunun alla, esim. ota vaunun renkaiden profiili yläpuolelta ja vähän tankkia, blurraa kunnolla..

Sillä tulis hurjasti syvyyttä tohon objektiin. Toiminee myös rakennuksissa, näyttää olevan tukevammin maassa.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sticky-topic siihen asti kunnes materiaali on korjattu talteen (kertokaa sitten)...

No joo, eiköhän tämän voi ottaa jo sticky-topicista pois... Jos joku vielä tarvitsee kuvia niin ilmoittelee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään