Alex Lundqvist

Malmille uusi aita

15 viestiä aiheessa

Morjens!

Tuli tossa muokattua EFHF sceneryn aitatekstuuria (alkuperäinen kaipasi mielestäni hieman kohennusta)..

(Ylempi kuva uudesta aidasta)

aita.jpg

Jari tulee seuraavan kerran lomille ymmärtääkseni viikon päästä, joten juttelen silloin hänen kanssaan mikäli tämän voisi esim. lisätä johonkin pienee päivitykseen. Tähän samaan keskusteluun voisi muutkin lisätä bugi-ilmoituksia yms. kyseisestä scenerystä jos sellaisia on tiedossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vilkkuva kiitorata.....

EI se kaikilla vilku, varmasti kaikki asennettu oikein?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu eli minua on myös hämännyt tuo välkkyvä kiitorata.... Rata on siis tuo 09-27 ja välkkyy ilkeästi lennettäessä ihan kiitotien päällä...

Tiedän varmasti että kaikki on asennettu oikein, sillä on muutamat scenet tullu asenneltua ja AINA ohjeet ensin lukien.... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun Fs 2002:n Malmin kiitoradat ei ainakaan välky ollenkaan...Mukava pikku päivitys muuten tuo uusi aita texture. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin esiintyy tämä sama vilkkumisongelma.

Simuna fs2004 (ja scene oikein asennettu ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain teidän on täytynyt asentaa vääri, koska ei se minullakaan välky. Tai sitten minä olen asentanut sen väärin 8)

Mutta yksi ongelma tuolla Malmilla edelleen on. Jos valitsee listasta aloituspaikaksi kiitotie 09:n, kone menee kuitenkin kiitotielle 27. Ja tätä ei näköjään pysty AFCADilla korjaamaan. Eli siis vian täytyy piileksiä itse sceneryn sisuksissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta yksi ongelma tuolla Malmilla edelleen on. Jos valitsee listasta aloituspaikaksi kiitotie 09:n, kone menee kuitenkin kiitotielle 27. Ja tätä ei näköjään pysty AFCADilla korjaamaan.

Kyllä nuokin siellä määritellään, ne täytyy vain laittaa AFCADissa näkyviin (View -> Show Start Locations).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä nuokin siellä määritellään, ne täytyy vain laittaa AFCADissa näkyviin (View -> Show Start Locations).

No kasvain... Mutta miksi ne ylipäätään on sitten väärinpäin siellä? Eikös niiden pitäisi automaattisesti mennä oikeinpäin, kun ne sinne lätkäistään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai tavallaan kiitoradan alla näkyy jotain merkintöjä (nuolia, kiitoradan numero yms.) olisiko tämän kiitoradan alla "toinen kiitorata" ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isoin ongelma on se että ATC kanssa on sitä mieltä että 27 on 09.. Se tuo vähän hankaluuksia hahmottaa laskukierrosta niiden AI-koneiden seassa..

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isoin ongelma on se että ATC kanssa on sitä mieltä että 27 on 09.. Se tuo vähän hankaluuksia hahmottaa laskukierrosta niiden AI-koneiden seassa..

//Tuomas

Aukaiseppas Tuomas se EFHF:n AFCAD AFCADilla. Sitten ota listasta "show starting locations" ja vaihda niihin 09/27:n molempiin starting locationeihin ne kiitotietunnukset päinvastaisiksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.. minä oon sitten vissiin asentanu tuon tosi pahasti väärin, kun ei kiitotiet vilku ja ne on oikeinpäin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla vilkkuu kiitotie myös, kun katsoo matalalta, mutta eipä se suurempia haittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään