Guest actsober

Halpalentoyhtiöiden talvikauden lentojen varaukset?

2 viestiä aiheessa

Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille tasapuolisesti,

Viime marraskuussa huomasin täällä maininnan Germanwingsin kesäkauden lentojen myynnin alkamisesta. En muista kuka mainitsi, mutta palkitsisin karmalla, koska lähden elokuussa Kölnin kautta Prahaan 11 päivän reissulle, ja samaa reittiä takas. Hintaa tuli veroineen 135 euroa.

Tästä tulikin nyt mieleeni, että tietävät voisivat pasteta tähän threadiin niitä päiviä, jolloin lentoyhtiöiden seuraavan kauden liput tulevat myyntiin. Voisi olla mukavaa niille, jotka haluavat matkustaa halvalla :)

Itse olen yrittänyt melko huonolla menestyksellä löytää tietoa näistä päivämääristä, joten ehkäpä tämä on tavallaan myös avunpyyntö.

Toivottavasti nämä päivämäärät eivät ole jo menneet ...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Jos meinaat halpalentoyhtiöiden ohjeista huolimatta tehdä jatkolennon, niin suosittelen jättämään tarpeeksi aikaa koneenvaihdolle.

Viime keväänä innostuin järkkäämään pienimuotoisen lentoreilin kesälle, johon sisältyi 5 lentoa Ryanairilla. Niistä neljän lennon aikataulu muuttui, joista yksi pari tuntia.

En ainakaan itse nyt löytänyt Ryanairin sivuilta mainintaa koska siirtyvät kesäaikatauluihin.

Muuten olen ollut tyytyväinen Ryanairin lentoihin, uudet koneet ja muilla kuin suomen lennoilla varsin väljääkin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään