Guest ToniH22

Savonlinna Scenerystä!!!

7 viestiä aiheessa

HUOM! Ne joilla on tuo meikän Savonlinna scene asennettuna, suosittelen poistamaan sieltä Savonlinna Scenery kansiosta nämä tiedostot, ne sotkevat uusimman FinnTerrainin kanssa.

• 0ex_savonlinna.bgl
  • 0ex_savonlinna2.bgl
  • lwmsavonlinna.bgl
  • lwmsavonlinna3.bgl
  • lwmsavonlinna2.bgl

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Toni. Nyt Savonlinna linnoineen ja kirkkoineen näyttää hienolta uusimman Finnterrainin kanssa. Tietkin näkyvät ja yksi Tonin tekemä silta. Siltoja nykyiseen Finnterrainiin ei vielä sisälly.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, mulla ei muistaakseni ole koskaan siellä ollutkaan muuta kuin 4 tiedostoa - savonlinna1....4.bgl ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, mulla ei muistaakseni ole koskaan siellä ollutkaan muuta kuin 4 tiedostoa - savonlinna1....4.bgl ??

Juu no sie et sitä fix tiedostoa ole ilmeisemmin ladannut tuolta tiedosto kirjastosta. Mutta eipä sitä tarvihe, kun se sisältää nuo edellä mainitut landclass tiedostot. Eli nuo LWM tiedostot

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa-a, esitipä vaikean kysymyksen. Sitä en kyllä tiedä, nuo landclass tiedostot sain joskus viimevuoden puolella privana enkä tarkalleen muista keneltä :) Joltakin FISD:in tiimiläiseltä ainakin mutta nimeltä en tiedä tarkalleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä nuo taisin tehdä, enemmänkin koemielessä Terratoolin esiversiolla. Siis saman softan jolla on sittemmin väännetty isolla porukalla FinnTerrainia.

Ja kyse ei siis ole landclasseista vaan tosiaan LWM:stä. Vastaavat LWM:t on sittemmin menestyksekkäästi ja tarkemmin tehty Sairion Esan ja minun toimesta FinnTerrainiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään