Guest elzu89

paywarea haetaan ;)

30 viestiä aiheessa

eli nyt on tullut payware-himo :D mikäs payware-scenery-paketti sisältäisi mahd. monta hyvän näköistä euroopan lentokenttää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika harvassa paketissa on monta sceneä, Aerosoftilta löytyy Kanarian saaret paketit, 2 pakettia ja sisältävät Kanarian saarten kentät..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eli nyt on tullut payware-himo :D mikäs payware-scenery-paketti sisältäisi mahd. monta hyvän näköistä euroopan lentokenttää?

Eipä taida juuri pahemmin noita paketteja olla saatavilla. Yleensä joudut ostamaan sen yhden lentokentän ja hinnat vaihtelevat 15€ ja 35€ välillä per lentokenttä :P

Ainoat paketit lentokentille ovat nuo Aerosoftin esim. German Airports ja Epsanjalaiset lentokentät ja Simflyersin World Airports paketti. Muuten nuo kentät myydään aina yksittäis kappaleina.

Niin ja tietenkin on tuo UK2000 sarja jossa on jo 6 osaa brittiläisiä lentokenttiä. Sitä voin suositella sillä minulla on 4 ekaa osaa CD:llä ja 2 muuta osaa download versioina.

Jani

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ok. kiitos vastauksista. german airports on listalla sijalla 1 :D kun olen hullu saksa-fani. no entä mitäs payware-matkustajakonetta voisitte suositella. sellainen jossa hyvät äänet. hyvä vc ja paneeli. sekä muutenkin näyttää hyvältä ja on kaikkialta hyvä ;D ;) :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpa tullut pari kertaa hehkutettua: Captain Sim 727.

Siihen saksalaisia yhtiöitä Hapag-Lloyd, Lufthansa vm. 1964 ja 1980, Condor. Myös Pan Am lensi konetyypillä paljon Saksan reittejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ok. kiitos vastauksista. german airports on listalla sijalla 1 :D kun olen hullu saksa-fani. no entä mitäs payware-matkustajakonetta voisitte suositella. sellainen jossa hyvät äänet. hyvä vc ja paneeli. sekä muutenkin näyttää hyvältä ja on kaikkialta hyvä ;D ;) :D

PMDG:n Boeing 737NG sarja tosin aika hintava kun maksaa päivityksineen bout 65€ mutta on tällä hetkellä mielestäni markkinoiden paras matkustajakone lisäosa. Paketissa mm. Boeing 737-600/700/700W/800/800W/900 koneet.

http://www.precisionmanuals.com/

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG:n Boeing 737NG sarja tosin aika hintava kun maksaa päivityksineen bout 65€

No jos ollaan oikein tarkkoja, niin paketti, missä on mallit 600/700 ja sitten sen päivitys + mallit 800/900 maksaa n. 68USD eli muutama sentti päälle 55e.

EDIT: Tuon on siis 31.8.2004 mukainen kurssi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG:n Boeing 737NG sarja tosin aika hintava kun maksaa päivityksineen bout 65€ mutta on tällä hetkellä mielestäni markkinoiden paras matkustajakone lisäosa. Paketissa mm. Boeing 737-600/700/700W/800/800W/900 koneet.

http://www.precisionmanuals.com/

Jani

kyllä tuo ny on niin hieno että taidan ostaa ihan perus-osan ilman päivityksiä. 727 on toisella sijalla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan pienenä vinkkinä kannattanee ehkä odottaa vielä vähän aikaa... PIC2:sta that is.

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan pienenä vinkkinä kannattanee ehkä odottaa vielä vähän aikaa... PIC2:sta that is.

Tero

Et kait sinä yritä sanoa, että ei kannata ostaa muita tuotteita, kun PIC2 on tulossa? ;)

On muuten komea se previkkavideo :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten komea se previkkavideo :)

Mittee? Mikä video, olenko minä missannut jotain? :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

menin ostamaan tuom 737:n ilman lisäosaa. ja ihan hyvä on. ostan lisäosan sit jossain vaihessa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mittee? Mikä video, olenko minä missannut jotain? :D

www.avsim.com kertoo paljon.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.avsim.com kertoo paljon.. ;)

Joo kyllähän se nyt löytyy aivan tuosta avsimin etusivulta, toisin kuin eilen. Oli muuten upea video :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TUOSSA 737-600:SSA ja 737-700:SSA ei ole gps:sää missään. :-\ olen yrittänyt etsiä, muttei auta. sitten ajattelin että ok. lennetään sitten IFR -tavalla, mutta sitten kun lentokorkeudeksi asetettu esim 7900 autopilottiin, ja altidute hold on päällä, niin kone ei tottele sitä, vaan lentää aivan vapaasti millä korkeudella haluaa. sama juttu vertical-speedin kanssa. onko tähän ratkaisua? :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TUOSSA 737-600:SSA ja 737-700:SSA ei ole gps:sää missään. :-\ olen yrittänyt etsiä, muttei auta. sitten ajattelin että ok. lennetään sitten IFR -tavalla, mutta sitten kun lentokorkeudeksi asetettu esim 7900 autopilottiin, ja altidute hold on päällä, niin kone ei tottele sitä, vaan lentää aivan vapaasti millä korkeudella haluaa. sama juttu vertical-speedin kanssa. onko tähän ratkaisua? :(

Eihän tuommoisissa koneissa oli semmoista GPS:ää. Sun pitää ohjelmoida se lentotietokone. Eli pitää ottaa ohjekirja käteen ja alkaa opiskelemaan... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuommoisissa koneissa oli semmoista GPS:ää. Sun pitää ohjelmoida se lentotietokone. Eli pitää ottaa ohjekirja käteen ja alkaa opiskelemaan... :)

ok. kiitos vinkistä. alanpa sitten opiskelemaan ;D mistäs sellaisen 'ohjekirjan' löytäisi? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpa tullut pari kertaa hehkutettua: Captain Sim 727.

Näin varsinaista aihetta sivuten: Onko tuota Captain Simin 727:aa järkevä hankkia, jos on tottunut lentelemään tällaisilla uudemman sukupolven koneilla (lue: lentäminen on kivaa, mutta parasta on se, että pääsee säätämään kivoja nappeja autopilotissa), eli onko 727 liian "vanha" minulle vai ei (ei minua pieni vanhuus haittaa, mutta kivikautisuus kylläkin).

Kovasti kyllä kiinnostaisi, mutta sitten harmittaa, jos tulee laitettua rahaa tuotteeseen, jota ei käytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(lue: lentäminen on kivaa, mutta parasta on se, että pääsee säätämään kivoja nappeja autopilotissa)

Vai kutsut sinä sitä vielä lentämiseksi? ;D

Jos tuon viestisi perusteella pitäisi sanoa, niin unohda koko kone. Siinä voi jopa joutua koskemaan rattiin ja polkimiin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai kutsut sinä sitä vielä lentämiseksi? ;D

Noh, operoiminen ;)

No en minä sitä ihan sillä tavalla tarkoittanut, vaan pikemminkin, että onko lentäminen tyyliin koko lento käsipelillä vai miten.

Onhan sitä välillä pienkoneella mukava päristellä menemään, että en minä käsin lentämistä kammoksu, mutta minulle voisi olla liikaa hoidella parin tunnin lento pelkän joikan, polkimien ja trimmin varassa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No onhan siinä autopilot, reitillä se kulkee ihan itsestään. Mitään autolandeja siinä ei sitten ole. Ja mitä nappuloiden paineluun tulee 727:ssa niitä on enemmän! Samoin mittareita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja 727 on sertifioitu käsin lennettäväksi vaikka koko lennon ajaksi. Tätä ei ilmeisesti pysty 737NG sarjalaisella tekemään ? Eli on tuossa 727:ssa enemmn lennettävää kuin 737NG:ssä.

Harmi vaan kun ei ole vielä tullut FS2004 standardien mukaista 727 sarjalaista. Tuo Captain Simin 727 kun on suunniteltu FS2002:lle. Olisi kiva jos FS2004:lle olisi kaikilla mausteilla/herkuilla varusteltu 727.

Tuo PMDG:n 737NG on jo sitten omaa luokkaansa. Itse ainakin odottelen vesikielellä PMDG:n 747-400 Queen of the Skiessia :-* vielä enemmän kuin PIC2:sta ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CS 727:n versio on 1.5 ja 2004 päivitetty. En ole löytänyt vielä mitään vikaa vaikka kone on jo ollut puoli vuotta käytössä. Jopa visuaalimalli on uskomattoman tarkka ja metalli kiiltää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ookkei, kiitos valaistuksesta. Kyllähän tuo kai sitten pitää hommata, kun sen verran kivalta paketilta kuulostaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään