Tommi Tolonen

Ongelma yhteydenotossa vatsimiin

9 viestiä aiheessa

Elikkä kun siitä SBhostin valikosta painan connect niin sen jälkeen kun seuraavassa ikkunassa yritän painaa ok kun olen laittanut vatsim id:n ja salasanan niin tulee tämmöinen:

[ Attachment removed / expired ]

Mitäs tästä sanotte ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollaista tulee, kun VATSIM-palvelimilla on jotain ongelmaa.. Yritä uudestaan jollekin toiselle palvelimelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollaista tulee, kun VATSIM-palvelimilla on jotain ongelmaa.. Yritä uudestaan jollekin toiselle palvelimelle.

Mulla on ollut nyt tässä kuussa samanlainen ongelma... Täytynee itsekkin yritellä toista kautta ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

elikkä tällä kertaa ongelmana on Advanced Voice cilentin kanssa elikkä kun laitan nämä:

Painettuani connect tulee tämöiset ikkunat:

Mitä avuksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
elikkä tällä kertaa ongelmana on Advanced Voice cilentin kanssa elikkä kun laitan nämä:
Tarkista Pilot Info -välilehdeltä, että tunnuksesi ovat oikein. Jos tämä ei ole ongelman aiheuttaja, yritä vaihtaa authentication serveriä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko vatsimissä pakko olla tuo voice ??? tosin en viellä ole ammattilaisia tulossa häiritsemään tunnarit on mut en osaa mennä vatsimiin lentelee joten parempi pysyä viellä poies.mut joku päivä nährään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
onko vatsimissä pakko olla tuo voice ???
Ei, mutta se on silti suositeltavaa.

tosin en viellä ole ammattilaisia tulossa häiritsemään tunnarit on mut en osaa mennä vatsimiin lentelee joten parempi pysyä viellä poies.
Ihmettelen, mistä tällaisen kuvan olet saanut. Mutta eipä minun toisaalta tarvitse ihmetellä enää sitä, mistä seuraavat vastaavaan sävyyn puhuvat saavat saman käsityksen. Ei kannata hehkuttaa liikaa asiaa, josta ei välttämättä tiedä niin paljon, ethän varmaan kuitenkaan toivo VATSIM:lle huonoa mainetta omien luulojesi pohjalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei, mutta se on silti suositeltavaa.Ihmettelen, mistä tällaisen kuvan olet saanut. Mutta eipä minun toisaalta tarvitse ihmetellä enää sitä, mistä seuraavat vastaavaan sävyyn puhuvat saavat saman käsityksen. Ei kannata hehkuttaa liikaa asiaa, josta ei välttämättä tiedä niin paljon, ethän varmaan kuitenkaan toivo VATSIM:lle huonoa mainetta omien luulojesi pohjalta.

En toki toivo muuta kuin hyvvää :) Ehkä kirjoitus sävyni on hieman eri puraista ja sävytetty väärin, mutta en todellakaan tarkoita pahaa. Odotan vai päivää jolloin pääsen itse "sempaloihin" mukaan. On hienompaa lentää muiden harrastajien kanssa kuin yksin. Pahoittelen kirjoituksieni sävyä. Todellakaan en aio enkä halua vääristää Netti lentelyn mahdollisuuksia. Mutta osaamattomuus on itsensä rohkaisua ja hakeutua aion koulutukseen kuten ed. keskustelussa totesin sinulle. Itse olen panettelun kohteeksi joutunut ja jatkanut sitä tyhmyyttäni :-[

Toivottavasti nähdään lentelyn merkeissä saiteilla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään