Guest TLinkku

SB/vatsim ei muista minua?

15 viestiä aiheessa

Hitsi.

Avattua saan kaikki jutut, mutta kun yritän laittaa oman vatsim tunnuksen ja salasanan niin ei hyväksy ja tulee allaoleva ilmoitus.

Oikeen Vatsimin sivujen kautta kävin katsomassa kohdan "lost your password" ja omaan e-mailiin tuli sieltä tunnus ja password mut ei nyt ollenkaan anna "connectautua" - auttakee ???

[ Attachment removed / expired ]

TLi

Edit: niin - edellisestä lennosta on varmaan 2kk ja silloin kaikki toimi hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joidenkin servereiden IP:t on vaihtunu että ethän kokeillu mihinkään vanhoista IP:stä ottaa yhteyttä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No juu - enpä kokeillu muita servuja... Europe-C:tä taisin kokeilla - hetken päästä uudelleen. Kiitti

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Europe-C:tä taisin kokeilla

No sen IP on vissiin ainakin vaihtunut edellisen lentosi jälkeen.

Tässä vähän tuoreempi lista:

152.104.96.225 ASIA-S

200.223.140.250 BRAZIL-C

137.56.244.9 EUROPE-C

212.47.22.26 EUROPE-CE

195.78.48.15 EUROPE-E2

212.205.81.22 EUROPE-SE

210.15.254.125 OCEANIA

80.249.98.88 UK-1

66.98.168.65 USA-S1

66.221.192.84 USA-S3

208.224.174.24 USA-SE

216.93.170.44 USA-W

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin - tästähän se kiikasti (väärät IP:t) - kiitos vaan auttaneille :D

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Mulla on ollut ongelmia myös yhdistämisessä. Pidin pienen tauon Vatsim-lentämisessä ja kun seuraavan kerran ryhdyin lentelemään, niin SB ei yhdistänytkään... ???

Ongelma on siis tämä: Yhditän normaalisti nettiin ja SB näyttää saaneen yhteyden, mutta ATC listassa ei näy ketään vaikka servinfolla johtoa näyttäisi olevan, lisäksi servinfo ei edes näytä konettani kartalla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Mulla on ollut ongelmia myös yhdistämisessä. Pidin pienen tauon Vatsim-lentämisessä ja kun seuraavan kerran ryhdyin lentelemään, niin SB ei yhdistänytkään... ???

Ongelma on siis tämä: Yhditän normaalisti nettiin ja SB näyttää saaneen yhteyden, mutta ATC listassa ei näy ketään vaikka servinfolla johtoa näyttäisi olevan, lisäksi servinfo ei edes näytä konettani kartalla...

Terve!

Minullakin on ollut joskus sama ongelma. Kannattaa täytellä esim. lentosuunnitelma kaikessa rauhassa, jonka jälkeen kannattaa katsoa uudelleen ATC listaa. Sitten jos ei näy päivitä Servinfon lista ja ota lennonjohtajan jakso ylös ja laita se radion Comm1 radioon ihan normaalisti. Ja katso ATIS-tiedotus Servinfon kautta, jos tosiaankaan se lista ei toimi.

Kun olet yhdistänyt näytkö itse listassa?

T: Markus Alardt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sampo,

Käynnistä ohjelmat huolellisesti oikeassa järjestyksessä: Ensin FS, sitten SB. Tarkista myös, että Windowsin aluekohtaisista (vai mikä se nyt oli, regional) asetuksista, että desimaalierottimena on piste pilkun sijasta. Tämä siis olettaen kyseessä olevan FS.

Jos ongelma ei tunnu korjaantuvan, yritä vielä kerran ja etsi itseäsi ServInfosta päiväntasaajan ja Greenwichin linjan risteämiskohdasta, koordinaatit siis 00N 000W.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä, kiitos vinkeistä! Täytyy kokeilla ja ilmotella lisää jos ei vieläkään ruleta :)

EDIT: Jaahas, ongelma olikin väärässä servussa ;D Vaihdoin toisen serverin osoitteen SB:n ikkunaan ja johan toimii...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Kuinka kauan yleensä VATSIM tunnukset säilyy jos niitä ei ole käyttänyt?

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Kuinka kauan yleensä VATSIM tunnukset säilyy jos niitä ei ole käyttänyt?

Enpäs tiedä... Minulla oli eräseen aikaan kolmen kuukauden täysi VATSIM-lentämättömyys, ja kyllä ne samat tunnukset on vielä :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpäs tiedä... Minulla oli eräseen aikaan kolmen kuukauden täysi VATSIM-lentämättömyys, ja kyllä ne samat tunnukset on vielä :D

Nyt ei puhuta kuukausista vaan vuosista ;D.Ei sen puoleen kun on tullut hankittua kunnon VRFkoneita niin homma voisi uudestaan kiinnostaa!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ei puhuta kuukausista vaan vuosista ;D.

Näin on, täytyi oikein tsekata oma status, viimeisin lentoni VATSIMissa tapahtui    09/09/2002, ja tunnukset toimii edelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään