Guest tuijavilppola1

Flight simulator 2004 lentokoneiden seuraaminen

9 viestiä aiheessa

Simussa seuraan lenkkareita:lol: spot kuvakulman avulla, en siis lentämällä itse koneen perässä. Koneen nousun jälkeen n. 15-25 min kuvakulma palautuu takaisin lähtökentälle, yleensä kuvaamaan omaa konettani. Onko kyseessä jonkinlainen lentokenttä kohtainen range, jonka yli koneita ei voi seurata, pystyykö ongelman korjaamaan, miten? Vai onko kyseessä Flight simulaattorille ominainen piirre, että muut koneet "katoavat" näytöltä jonkin ajan kuluttua nousun jälkeen, eli eivät oikeastaan mene minnekkään, jos kenttää ei ole lähellä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi ja tervetuloa!

Käsittääkseni "range" on olemassa katselijasta/lentäjästä tietyn matkaa jolloin FS lopettaa koneen "piirtämisen".Näin olen ainakin minä käsittänyt.

Korjatkoon jos olen väärässä.

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kantsii asentaa MRAI:n Traffic View Board. Se on kyllä vähän buginen ja siinä on muutama mielenkiintoinen omituisuus.. mutta kun sen oppii niin sillä on oikein kiva spottailla AI-liikennettä.

Löytyy tuolta MRAI:n saitilta kohdasta Download -> I agree -> Tools -> Traffic View Board - "As Is" v1.1.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni "range" on olemassa katselijasta/lentäjästä tietyn matkaa jolloin FS lopettaa koneen "piirtämisen".Näin olen ainakin minä käsittänyt.

Korjatkoon jos olen väärässä.

Mielestäni olet oikeassa, ja tuo range on 40NM

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simussa seuraan lenkkareita:lol: spot kuvakulman avulla, en siis lentämällä itse koneen perässä.

Miksi et? Se on hauskaa ja kehittävää puuhaa. Eikun Drakeni alle ja Bojongin jättövanalla surffaamaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle on tuppautunut semmoinen tapa jäädä "kiusaamaan" ai-liikennettä. Uteliaisuus herää heti, kun näkyy liikkuvia koneita kentällä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkä niitä koneita voi sillä Spot kuvakulmalla kattoa ???

Ctrl+w niin pitäisi toisten spottailu onnistua!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simussa seuraan lenkkareita:lol: spot kuvakulman avulla, en siis lentämällä itse koneen perässä. Koneen nousun jälkeen n. 15-25 min kuvakulma palautuu takaisin lähtökentälle, yleensä kuvaamaan omaa konettani. Onko kyseessä jonkinlainen lentokenttä kohtainen range, jonka yli koneita ei voi seurata, pystyykö ongelman.... Kiitos vastauksista, seuraaminen onnistuu nyt todella hyvin, eikä kuvakulma ongelmia, eikä muitakaan ole!!!!!!!!!!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään