Guest Tepa84

Kiireellistä asiaa (koskee EFKE:ä)

7 viestiä aiheessa

Moro

nyt on ilouutinen kaikille jotka kemin kentän haluaa :)

jos joku voisi sanoa mikä on paras ohjelma jolla niitä voi tehdä niin kertokoot sen mulle.

Ja jos joku on tekemässä jo EFKE:ä niin voi ilmaista sen mulle

Mulla ei ole tammikuusta eteenpäin muutakuin aikaa tehdä EFKE: scenery.

jos jollakin on jotakin kuvamateriaalia EFKE:stä ja haluaa laittaa ne jakoon niin voi lähettää niitä mulle sähkäriin Poika-842@luukku.com

HUOM!!!!!!!!!! jos kemi projekti onnistuu odotusten mukaan niin myös EFPU onnistuu tehdä Kertokaa mielipiteitä (ja se paras ohjelma)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

nyt on ilouutinen kaikille jotka kemin kentän haluaa :)

jos joku voisi sanoa mikä on paras ohjelma jolla niitä voi tehdä niin kertokoot sen mulle.

Ja jos joku on tekemässä jo EFKE:ä niin voi ilmaista sen mulle

Mulla ei ole tammikuusta eteenpäin muutakuin aikaa tehdä EFKE: scenery.

jos jollakin on jotakin kuvamateriaalia EFKE:stä ja haluaa laittaa ne jakoon niin voi lähettää niitä mulle sähkäriin Poika-842@luukku.com

HUOM!!!!!!!!!! jos kemi projekti onnistuu odotusten mukaan niin myös EFPU onnistuu tehdä Kertokaa mielipiteitä (ja se paras ohjelma)

Terve!

Jos saat Kemin tehtyä ajoissa, niin voisit tehdä sitten EFIS:n eli Iin lentokentän, olettaen tietenkin, että kenttä valmistuu ajoissa (Ensi kesänä) tai ollenkaan. Ainakin Iistä saat kuvia kunhan kenttä valmistuu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jippii. Vastikään simulentelyn aloittaneena, mutta jo mm. FISD:n skeneihin ihastuneena kiitän kiinnostuksesta ja toivotan onnea projektille.

Valitettavasti en voi tarjota aineellista apua, mutta henkinen tuki on kanssasi. ;D

nimim. kotikenttä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän hätään ois joitain Kemin maakaluston kuvia tarjolla, mutta onnistuu myös lisäkuvien otto, kun seuraavan kerran kemissä käyn... kun vaan joku maksaisi bensat. ;D

Nimim. Sodankylässä 95E 1,249 e

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

joo olen itse kemistä. asun noin 200m kentän vierellä (kentän asutus alueella ,että kuvien otto ja muu sellanen onnistuu.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään