Petri Koivisto

Ei pääse lentämään online?

15 viestiä aiheessa

Niin..eli mä en pääse lentämään online. oon tehnyt kaiken niitten ohjeiden mukaan mitkä on tuol tutorials kohassa. sb relay kyl tulee se " you can now connect blablabla.." sitten kun meen simuun ja multiplayer niin se ei yhdistä/löydä mitään. missä vois olla ongelma? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oma elisan 1M yhteys ja palomuurista en tiiä paljon mitää mutta tuskin se se on...

Aika mahdotonta sitten auttaa, koska todennäköisesti palomuurista kaikki on kiinni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

aijaa..no mistäs sitä palomuuria pääsis kattomaan? sit mul on kans F-secure internet security ja siinä internetsuojaus on korkea...vaikuttaako sekin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä minä tiedän mikä palomuuri sinulla on, ja miten sitä sitten pääsee katsomaan? F-Securesta en tiedä, tietääkö joku muu vatsimittaja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla kanssa FSecuren palomuuri ja vaikka ottaisi pois niin ei toimi... Tosin siihen saattaa olla syynä taloyhtiön internet-yhteys. Miksi tekniset jutut eivät voi koskaan toimia ilman sähläystä... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

elkää ihmeessä ottako poies sitä palomuuria!! laittakaa F-securesta suojaus mediumille ja Windowsista myös. Ja sitten kaivelette siitä F-securen suojaustoiminnoista kohdan missä voitte tehdä aukon sille Sb:lle. Pitäisi löytyä kyllä Options->F-secure-> firewall options ja security log . Näin ainakin sygatella toimii, ja kaverilla F-securen kanssa. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

elkää ihmeessä ottako poies sitä palomuuria!! laittakaa F-securesta suojaus mediumille ja Windowsista myös. Ja sitten kaivelette siitä F-securen suojaustoiminnoista kohdan missä voitte tehdä aukon sille Sb:lle. Pitäisi löytyä kyllä Options->F-secure-> firewall options ja security log . Näin ainakin sygatella toimii, ja kaverilla F-securen kanssa. :P

niin mistä sen windowsista saa laitettua mediumille? ja SB on siis sallittu f-securella. ku se kysyy sitä yhteyttä aina ja sit siihen tulee salli tai estä..se on sallittu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin mistä sen windowsista saa laitettua mediumille? ja SB on siis sallittu f-securella. ku se kysyy sitä yhteyttä aina ja sit siihen tulee salli tai estä..se on sallittu.

Ohjauspaneeli -> Verkkoyhteydet ja sit lähiverkkoyhteys (right click) sit pitäs jo löytyy.. Tosin SP2:sta en tiedä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SP2:ssa menet muuten samoin kun Toni kirjoitti mut menetkin Tietoturvakeskus->intternetasetukset ja välilehti tietosuoja. muuta se normaaliksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään