Guest pilotti90

Nettilentäminen ja Palomuuri?

12 viestiä aiheessa

Haluaisin lentää UK ATC verkossa mutta se ei onnistu,koska mulla on Zone Alarm palomuuri käytössä hieman peloissaan en uskalla ottaa palomuuria pois käytöstä,koska pelkään että koneeseen tulee viruksia ym.Joten onko mitään vinkkejä mitä vois tehdä,että voisin lentää verkossa mutta koneeseen ei silti pääsisi tunkeutumaan mitään viruksia tai mitään muutakaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

za en pidä hyvänä palomuurina, mulla on nortton internet security ja toimii hyvin, koska on helppo itse määritellä mitkä ohjelmat saa käytää nettiä.

Kysyy tai itse määritää automaatisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tällä Zone Alarmillakin näköjään voi laittaa että mitä ohjelmia käyttää mutta eipä auttanu laitoin näin tuolta Zone Alarmin programs kohasta:

[ Attachment removed / expired ]

Oisko jotain vinkkiä miten sais pelaamaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sallia pitää simun lisäksi ainakin AVC, SBRelay, SquawkBox ja Windowsin DirectX-rajapinta. (tosin DX ja SBrelay keskustelevat vain oman koneen sisällä mutta palomuuri blokkaa nekin)

Eli helpoin olisi jos laitat päälle moodin jossa ZA kysyy jokaista uutta yhteyttä (saako tuohon sellaisen?) ja siitä sitten naksit oikeudet noille tarvittaville ohjelmille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja edelleen, itse en ole saanu nettilentämistä toimimaan ZA:n 5.xx versioilla. Vaikka sallisin kaikki tarvittavat ohjelmat, ZA:n 4.5 versio toimii aivan mahtavasti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku pistää linkin mistä sais ton 4.5 en ainakaan zonelabs:in sivuilta löytänyt ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain nyt haettua tuon 4.5 version pitääkö minkälaisia säätöjä ohjelmaan tehdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt mulla toimii tuo UK Atc servu piti kyllä poistaa tuo Zone Alarm 4.5 kun ei ees päässy koko multiplayer valikkoon oisko vinkkiä mistä saisin toimivan palomuurin jonka kanssa voin myös pelata simua netissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetäänpäs stoppi tälle aiheelle eli sain sen servun toimimaan taisi olla enemmänkin niin että taistelin itseäni eikä konetta vastaan btw. Toni kyllä se ainakin näytti löytävän sen UK ATC servun vaikka mulla oli käytössä 5.0

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetäänpäs stoppi tälle aiheelle eli sain sen servun toimimaan taisi olla enemmänkin niin että taistelin itseäni eikä konetta vastaan btw. Toni kyllä se ainakin näytti löytävän sen UK ATC servun vaikka mulla oli käytössä 5.0

Vielä huomautus, että ZA:n kanssa on kyllä koko ajan nettilentäminen toiminut 4.5->5.x, mutta nyt uusimman version kanssa alkoi vasta AVC toimimaan. Eli jos käyttää ääntä, 5.x:t eivät toimineet.

-Kähis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä huomautus, että ZA:n kanssa on kyllä koko ajan nettilentäminen toiminut 4.5->5.x, mutta nyt uusimman version kanssa alkoi vasta AVC toimimaan. Eli jos käyttää ääntä, 5.x:t eivät toimineet.

-Kähis

Jaa, itse en saanut 5.0:lla enkä 5.1:lla toimimaan, 5.5 toimii ihan 5/5 onneksi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään