Guest woordi

default gps

10 viestiä aiheessa

Mitä te käytätte default gps:n sijaan vatsimissä? On varmaan kyselty aikaisemminkin, mut kun ei sattunut silmään. Pistäkääs vihjettä, niin pääsis joku päivä vaikka nettiin lentelemään :P

Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän nuo perinteiset VOR -suunnistus menetelmät on käytössä. Myöskin SB2:n FMS on ihan pätevä, toimii myös ihan off -linessä. Onkos kellään tiedossa parempaa FMS:ää, jonka voi liittää johonkin paneeliin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse suosin maksullisia lisäosia.. Ja Cessnalla on myöskin ihan kiva lennellä. :)

Mitäs maksullista ehdottaisit? Noita on aikas monta. Juu ja kyllä ois tarkoituskin vedellä läpilaskuja ensin cesnalla hiljaisella kentällä jossa ois LJ paikalla tai lähistöllä;). Eihän sitä tostavaan lähetä soitellen sotaan, kuten sanotaa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itekkin käytän tuota FSNavigatoria pittääpä ootta vielä vähän aikaa että VPC alkaa että opetettas noita FMC hommeleita vähän tarkemmin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSNavigatorilla ja pmdg 737:sen FMC:llä on tähän saakka pärjätty lennon aikana vatsimissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

ACSGPS on ihan hyvä ja ilmainen muista en tiedä. Sitä olen käyttänyt muutaman vuoden. Sillä voi lentää RNAV:t kun vähän opettelee ennakoimaan tiukissa kaarroissa. Tosin joutuu kaikki reitit tekemään alusta loppuun itse mutta sitten ne ovat tallessa. Reittipisteet ovat helposti saatavissa kartoista ja sector-fileistä ja itse ohjelmassa on olemassa hyvä pohja tosin reittipisteet puuttuvat VOR,NDB ja kentät ovat. Valmiita pohjiakin löytyy ainakin scandinaviasta. Kun uusia reittejä tekee voi vanhaa reittiä käyttää hyväksi ja lisäillä tai poistaa eri pisteitä. Käyttää muuten normaali systeemiä N60 15 52 eli asteet minuutit ja sekunnit.

Täytyy asentaa paneeliin ja joissain paneeleissa tämä onkin. Niitä on muutamaa eri näköistä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Jukka tiedosta. Täytyy kokeilla tuotakin. Tilasin juuri äsken FlightSim Commander 7.3, varmaan hyvä tuokin. Tai ainakin vaikutti hyvältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään