Jouni Rasmussen

Mitäs mä tarvin että saan väännettyä BGL muotoon jonkun objectin gmaxista?

5 viestiä aiheessa

Eli olen vääntänyt Makemdl:llä nyt yhden objectin .mdl muotoon niin miten siitä saa .bgl muotoon sen objectin ja koordinaatit laitetttua sille? Vai tehdääks .bgl muotoiset jotenkin toisella tavalla?

Tarvinkos mä muuten sen Gmax gamepack SDK:n vaikka mulla olisi Bglcomp sdk ja makemdl sdk paketit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli olen vääntänyt Makemdl:llä nyt yhden objectin .mdl muotoon niin miten siitä saa .bgl muotoon sen objectin ja koordinaatit laitetttua sille? Vai tehdääks .bgl muotoiset jotenkin toisella tavalla?

Tarvinkos mä muuten sen Gmax gamepack SDK:n vaikka mulla olisi Bglcomp sdk ja makemdl sdk paketit?

Siis sulla on *.mdl?

Muokkaat sitä xml filua minkä MakeMDL teki kun exporttasit objektin gmaxista ja ajat sen BglComp.exen läpi jolloin syntyy bgl.

Oikean näköinen xml filu näyttää tältä:

Name ja koordinaatit luonnollisesti erilaisia sinulla ja heading kääntää objektia. Muuten tuo on varsin suoraan MakeMDL xml:stä tehty.

><?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd">
   <SceneryObject lat="67.6930501337137" lon="24.8507932233967" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="166.1" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="NORMAL">
      <LibraryObject name="21FF60724A3A73AFDDDC4BAAF9B7EE5E" scale="1.0" />
   </SceneryObject>
</FSData>

FS2004 gmax SDK:ssa on ohjeita iso kasa.... ::) Niitä saa lukea ihan ilmaiseksi. :P

Samoin BGLCompin mukana tulee ohje.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mäkin ymmärsin että se pitää ajaa se xml filu sen läpi mut en vaan tajunnut vielä että miten vaikka kuin yritän... ja toi englannin kieli ei oo ihan niin hyvin hanskassa että ymmärtäisin täysin ne ohjeet... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis helposti vain "vedät" sen xml filun BGLComp.exen päälle Windows Explorerissa jolloin siitä tulee bgl. Jos ei, niin xml koodissa on jokin vika.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään