Guest Jukkis

Keskeneräisiä projekteja odotellessa, saako MS:n gaugeja käyttää

4 viestiä aiheessa

Tervehdys pitkästä aikaa.

Niinkuin jotkut tietävätkin, muutama lentokoneprojektini on valitettavasti hieman jäänyt "holdille" muiden kiireiden vuoksi.

Äärimmäisen vit**maiseen ;D lennettävääni, FW-190:een oli tarkoitus saada valmiiksi pieni mallipäivitys (ei, lentomallia en aio muuttaa.. hahaa) mutta taas tuli valitettavasti ylitsepääsemättömiä esteitä ajankäytön suhteen työn ja vähän opiskelunkin puitteissa.

Näinollen mieleeni juolahti pieni oikopolku (Esim. Spruce Goosen VC-Mallihan on ollut valmis jo kuukausia, mittarit ja paneeli vaan puuttuu). En näetsen ehdi ihan lähiaikoina millään piirtämään ja koodaamaan tuohon omia mittareita joten ajatelinkin kysäistä teiltä jotka jo nuo kaikki MS:n lisenssiehdot olette lukeneet ja ymmärtäneet että onko sallittua käyttää FS9:n vakiomittareita näissä omissa koneissa?

Eli voinko surutta ottaa ja rakentaa tuon Spruce Goosen panel.cfg:n pelkästään MS:n mittareiden varaan, toimittaen pelkän panel.cfg:n koneeni mukana (vois joskus jopa valmistua), vai täytyykö taas tehdä itse mittarit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli voinko surutta ottaa ja rakentaa tuon Spruce Goosen panel.cfg:n pelkästään MS:n mittareiden varaan, toimittaen pelkän panel.cfg:n koneeni mukana (vois joskus jopa valmistua), vai täytyykö taas tehdä itse mittarit?

Aivan surutta voit tehdä noin. Panel.cfg on kuitenkin vain ja ainoastaan tekstitiedosto, ja jos sinä itse olet ne asennellut ne mittarit sinne panel.cfg:hen, se sinne "kirjoittunut" tekstihän on näinollen sinun omaa tuotostasi. Kuitenkaan edes suuri ja mahtava MS ei voi mitään sanoja määrätä copyrightin piiriin (tässä tapauksessa siis mittareiden nimiä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisätään nyt vielä, että tuolla tavoin voi käyttää aivan mitä tahansa mittareita, myös maksullisten koneiden. Kunhan pistää pienet ohjeet mitä koneita/mittareita ja mistä pitää olla asennettuna että toimii suunnitellusti. Gauge-tiedostojen laittaminen pakettiin vaatii luvan, panel.cfg:ssä olevat tekstit ei, kunhan tekstit on itse väsättyjä eikä kopioituja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedoista. Tämä säästää paljon aikaa ja vaivaa, ja etenkään tuota ensimmäistä ei nykyään juurikaan tunnu olevan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään