Tuomas Kuukasjärvi

Löytyykö Operation flashpoint tai Rainbow six 3:n pelaajia

29 viestiä aiheessa

Eli onko foorumilla kyseisten pelien pelaajia jos on niin oisko pieni sessio paikallaan kyseisissä peleissä? Kerran lueskelin jotain tuolta Sguadronin foorumista mutta en enää sitä löytänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CS:ää kaikki nordicilaiset pelaamaan! ;D Varmaan olis aika kivaa 8)

Pitäs tehdä sellanen FSN:n servu johon sitten salasanat jonka vain nordicilaiset tietää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan nuo, ei vaan ole muutamaan aikaan enää aika riittänyt niiden tahkoamiseen ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo Opflash on ja mielellään ottaisin matsia tämmöisen puolitutun joukon kanssa. En ole Kyllikin kanssa uskaltanut ikuna mennä temmeltämään ku en edes oikeaan armeijaan päässyt :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo Opflash on ja mielellään ottaisin matsia tämmöisen puolitutun joukon kanssa. En ole Kyllikin kanssa uskaltanut ikuna mennä temmeltämään ku en edes oikeaan armeijaan päässyt :'(

Mitä mitä ;D Puhutko kyllikin servusta? Rohkeasti sekaan vain :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oiskohan täällä vielä porukalla kiinnostusta pelata joskus porukalla tta Flashpointia tai Rainbowia? Kun kerran viimeksi ei tullut jutusta mitään :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä, mutta Flashpointtia olen pelannut siitä asti, kun se ilmestyi joskus...takuulla eniten ikinä pelaamani peli.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole lähimainkaan Flashpointtia vastaavaan tunnelmaan päästy näissä tuoreissa hittipeleissä. OFP on edelleen ehdottomasti parhaiten toteutettu, ja laajin FPS-pelisimulaatio jossa pelajalla on täysi vapaus kontrolloida itse tekemisiään ja kulkureittejään ja tapojaan. Jos joltain puuttuu se vielä niin kannattaa tosiaankin säästää ne hittipeliin menevät 40 € ja ostaa tuo alelaarista noin 10-15 € hintaan. Ei meinaan mene rahat hukkaan ja jäljellejäävillä voi tehdä jotain oikeesti kivaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OFP:tä tulee pelattua aika paljon ja etenkin FDF-modia. Saatu suomalaista kalustoa mukaan ja äänet äänitetty suomeksi, siis lähinnä repliikit. Kyl tota verkossa voisi pelata jos saisi hyvän porukan kasaan ja jonkun järkevän tehtävän pelattavaksi.

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Operation Flaspointtia ja SWAT 4 pelais jos olis aikaa ja jaksais installoida, Rainbox Six 3 jopa sattuu oleen koneella, mutta ei nuo ole mitään verrattuna vallanmainioon Battlefield modiin nimeltä FinnWars.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta ei nuo ole mitään verrattuna vallanmainioon Battlefield modiin nimeltä FinnWars.

Puhut nyt kyllä sontaa.  ;) Battlefield:n FinnWars mod ei pääse millään...ei siis millään OFP:n FDFmod:n tasolle. Ei OFP:tä voi edes verrata mihinkään Battlefieldeihin tai muihin höpöhöpö sota peleihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos pelannut FinnWarssia? Itse en ole tuota OFP FDF modia pelannut kuin pari kertaa... mutta siis, kyseessähän on eri ajanjaksoon sijoitettu sota. FinnWars "mallintaa" tai käsittelee Suomen taisteluita toisen maailmansodan aikana ja FDF taas kuvitteellisia kahakoita nykyään (?). Jos höpöhöpö maine perustuu esim. realistisuuteen, niin eiköhän FinnWars kuitenkin aika realistinen olet, tai ainakin täysin verrannolinen perus OFP:n. OFP ja perus Battlefieldistä ei voi hyvällä tahdollakaan puhua samana päivänä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No katsellaan uudestaan kun tuo Talvisotaan perustuva modi tulee OFP:lle ;) Itse en ole Battlefieldiä pelannut koska se ei jostain syystä pelittänyt minulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pukataanpa vanhaa ylös. Tällä viikolla kiinnostuneita pienestä Flashpoint -sessiosta? Voin itse hostata peliä, mutta alkuun voisi kokeilla vaikka 4-8 pelaajalla.

Olen muutamia Red Hammerin tehtäviä muuntanut moninpeli tehtäviksi, joten noita voisi sitten kokeilla. Versiota en muista tähän hätään (olen töissä), mutta palaan tuossa myöhemmin asiaan, kunhan pääsen kotikoneelle. Päivitin viimeisimpään versioon asti pari kuukautta sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuu FDF -modillakin. Jotenkin tuo ko. modi vaan tökkii koneellani aiheettoman paljon. Mutta, järjestyy vallan mainiosti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään