Guest motojuzzi

Ultralightin lentomalli tuottaa harmaata karvoitusta..

4 viestiä aiheessa

Ei tuo simu tunnu ymmärtävän ultrien päälle, tai sitten minä en ymmärrä lentomallin päälle.

Jos laitan moottorin kuutiotilavuudeksi (per sylinteri) alle 90, motti ei lähde käyntiin ilman kaasun vääntämistä. Olen kokeillut useita asetuksia ja säätänyt throttlen kuvaajaa, mutta ei vaikutusta. Vinkkejä? Rotaxihan on huomattavasti pienempi..

Lisäksi luulisin, että koneen keveydestä johtuen moottorin käynnistäminen kiskaisee konetta aivan älyttömästi, jarrut päällä potkuri melkeen iskee maahan, ja jos kaasu on unohtunut liikaa auki, niin kone lähtee paahtamaan eteenpäin parkkijarruista huolimatta.. Vinkkejä?

Sitten en ole onnistunut ratkaisemaan sellaista ongelmaa, että kone pyrkii ilmaan noustessa ankarasti nousemaan ylös, ja nostamaan nokkaa, ennen kuin ehtii trimmata (ja trimmata pitääkin paljon). Epäilen tämänkin johtuvan koneen keveydestä. Vinkkejä..?

Täytyy etsiä netistä jotain opasta, mutta jos teillä on hyviä linkkivinkkejä, niin antaa tulla.

Sitten vielä gmax kysymys, jota olen udellut n +1 kertaa aiemminkin. Mistä voi muuttaa key frame animoinnin yltämään 200 "keyhyn" asti? Kun nokkapyörän kääntymiseen tarvitsee alueen 100 - 200 ja vakiona ne yltää vain sataan.

Lisää kysymyksiä varmaan seuraa.. :-\

Tämä lentomallin värkkääminen on huomattavasti vaikeampaa ja enemmän aikaavievää kuin odotin.. (Sori Ville, yritän saada valmiiksi ennen uuden simun julkaisemista.. ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten vielä gmax kysymys, jota olen udellut n +1 kertaa aiemminkin. Mistä voi muuttaa key frame animoinnin yltämään 200 "keyhyn" asti? Kun nokkapyörän kääntymiseen tarvitsee alueen 100 - 200 ja vakiona ne yltää vain sataan.

Olen tähän vastannutkin jo kertaalleen ;) Eli klikataan oikealla napilla sitä avaimen kuvaa sieltä oikeasta alalaidasta, jolloin avautuu uusi ikkuna. Sieltä ikkunasta veivaat sen Animation: End time arvon 200:een...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tähän vastannutkin jo kertaalleen ;) Eli klikataan oikealla napilla sitä avaimen kuvaa sieltä oikeasta alalaidasta, jolloin avautuu uusi ikkuna. Sieltä ikkunasta veivaat sen Animation: End time arvon 200:een...

Aa, sortsit. Jotenkin, vaikka kuinka seurasin sitä vanhaa threadya en onnistunut tuota löytämään. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin oikeassa, suurimmat ongelmat johtuvat siitä, että simun mielestä noin kevyessä lentokoneessa ei pitäisi olla moottoria. Lisäsin koneen painoa, ja kaikki tuntui paljon järkevämmältä. :P

Ainoa keino taitaa olla lisätä painoa epärealistisiin lukemiin, ja yrittää vain saada koneeseen hyvä tunne lentää. Realismista nyt ei oikein muutenkaan voi puhua, kun en ole ikänä pienkoneella lentänyt. Pistääkin miettimään miksi teen tätä.. No, ei tätä kenenkään pakko ladata ole..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään