2 240 viestiä aiheessa

On vaan tällästä porukkaa ketkä ei haluu että jollain no enemmän rahaa tai omaisuutta.. en egoile, sanoin vaan..... HuHuH

Yeah, right. Ennen kuin alkaakaan taas tuo humoristinen osuus niin voi jo lopettaa. evvk.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On vaan tällästä porukkaa ketkä ei haluu että jollain no enemmän rahaa tai omaisuutta.. en egoile, sanoin vaan..... HuHuH

Itse olen elämässä sen oppinut että niillä joilla oikeasti on sitä rahaa ja omaisuutta pitävät turpansa kiinni ja elävät kuin sivistyneet ihmiset (yleensä). Kun taas Wanna beet mainostaa.

Nimim. On niin paljon rahaa  ettei p***lle taivu  :laugh:

PS. jos puhutaan ihan rehellisesti niin oikeasti ketä kiinnostaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miks en hankkisi uutta isompaa? Ehkä en jaksa enää olla pienessä autossa.  ;) Kai mulla saa olla autoja mitä haluun ostaa? Ja Salenius. Mitä puhuit yamahoista? Taisin sanoa vaan että mulla on sellanen  ;) On vaan tällästä porukkaa ketkä ei haluu että jollain no enemmän rahaa tai omaisuutta.. en egoile, sanoin vaan..... HuHuH

Otin sen pois, kun en jaksanut alkaa vääntää asiasta, mutta kun sen huomasit, niin viittasin sillä tähän sun mopoja -threadissa esittämään "ei egoiluun".

.. Ja kun odottaa 2v siitä niin saa jo auton, elikkä mä ostan ton skootterin vaan tohon väliin ja sitten autoon ;)

vai oikein skootterin.. tirsk  ;D:laugh: noeii...

käykö yamahan  YZF-R1 tänne? sellanen meinaan tallista pilkottaa :thmbup:

Mulle on aivan paskan sama, vaikka ajat hevosella. Ei kiinnosta. Sulle sen sijaan on varmasti aivan pirun huono juttu jos jollain on parempi kiesi/prätkä kuin sulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen elämässä sen oppinut että niillä joilla oikeasti on sitä rahaa ja omaisuutta pitävät turpansa kiinni ja elävät kuin sivistyneet ihmiset (yleensä). Kun taas Wanna beet mainostaa.

Nimim. On niin paljon rahaa ettei p***lle taivu :laugh:

PS. jos puhutaan ihan rehellisesti niin oikeasti ketä kiinnostaa?

Ja enkö elä sivistyneesti? Netti elämässä joo jos teitä ei olisi ;) Ja nyt toi S.A alotti jutun... minkäs sille voi kun jotkut vittuilee... varsinkin tollaset peelot

Otin sen pois, kun en jaksanut alkaa vääntää asiasta, mutta kun sen huomasit, niin viittasin sillä tähän sun mopoja -threadissa esittämään "ei egoiluun".

Mulle on aivan paskan sama, vaikka ajat hevosella. Ei kiinnosta. Sulle sen sijaan on varmasti aivan pirun huono juttu jos jollain on parempi kiesi/prätkä kuin sulla.

itse asiassa mua ei kiinnosta millä alle 10000€ romuilla muut ajelee, itse asiassa haistakoot kateelliset haukkujat pitkan paskan  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mursuja olis tuolla tallissa kaksikin kappaletta, mutta en ole jaksanut ottaa toisesta kuvaa..

[ attachment removed / expired ]

Kuva on sitten Helmikuulta, ensimmäisiä järkkärikuvia :P

Monosen ei sitten tarvi sanoa yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mursuja olis tuolla tallissa kaksikin kappaletta, mutta en ole jaksanut ottaa toisesta kuvaa..

Kuva on sitten Helmikuulta, ensimmäisiä järkkärikuvia :P

Monosen ei sitten tarvi sanoa yhtään mitään.

no taksellahan on kiva ajaa  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no taksellahan on kiva ajaa  :P

Siis toi on se taksi ja toinen on perheen käytössä oleva, pistän siitäkin kuvan jos jaksan pihalle mennä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

itse asiassa mua ei kiinnosta millä alle 10000€ romuilla muut ajelee, itse asiassa haistakoot kateelliset haukkujat pitkan paskan 

Kas niin, alkaa taas tätä sivistyneen diskurssin herkkua riittämään tälle illalle :P. Sama koskee muuten ihan kaikkia tästä asiasta inttäjiä.

Viimeksi Sami sanoi asiasta alle tunti sitten, luulisi aikuisten ihmisten kerrasta ymmärtävän:

Yeah, right. Ennen kuin alkaakaan taas tuo humoristinen osuus niin voi jo lopettaa. evvk.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehe, näille jutuille on kiva nauraa. ;D

Yksi henkilö vetää sellasta showta, että! Ja ei välttämättä edes pahalla, hyvä, että sivustolta löytyy värikkäitä persoonia! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja enkö elä sivistyneesti? Netti elämässä joo jos teitä ei olisi ;) Ja nyt toi S.A alotti jutun... minkäs sille voi kun jotkut vittuilee... varsinkin tollaset peelot

itse asiassa mua ei kiinnosta millä alle 10000€ romuilla muut ajelee, itse asiassa haistakoot kateelliset haukkujat pitkan paskan  >:(

Oli pakko vaan kommentoida vähän...Arvasin kyllä mikä haloo siitä tulee.

En mä kyllä kateellinen ole millään tavalla tollasesta Bemarista. Evvk.

Kysyin vaan, että miks tarttet noin ison auton kun pienempäänkin mahtuu. Niin kateellinen olen sitten samantien näköjään.

Eiköhän jatketa muilla aiheilla. *huoh* :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hö. Kukaan ei ole kateellinen mun Hondasta...ei edes mopoväki  :(

;)

-Sale

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaas taas pari kuvaa.

1. On se vaan niin kaunis.  8)

2. Ohjaamoa!

3. Keskikonsolistakin löytyy vaikka mitä kivaa.

EDIT: Pitäisi varmaan pyyhkiä pölyjä ohjaamosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sisältä muuten harvinaisen siisti Nissan. Nimim. älä vilkuile Hondaan, ellei se ole menossa myyntiin..  ::)

-Sale

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet harvinaisen oikeessa, mut tosiaan mun puolesta nää keskustelut saa jatkua meinaan nää on ihan helvetin hauskoja rankan koulu/duunipäivän jälkeen :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet harvinaisen oikeessa, mut tosiaan mun puolesta nää keskustelut saa jatkua meinaan nää on ihan helv**** hauskoja rankan koulu/duunipäivän jälkeen :thmbup:

Totta. Kyllä repesin, kun koulusta tulin ja luin muutaman pätkän täältä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen tukankuivaaja on kevät-, kesä-, ja syysleluna. Talvilelua ei sitten löydykkään. Julkisilla pääsee ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen tukankuivaaja on kevät-, kesä-, ja syysleluna. Talvilelua ei sitten löydykkään. Julkisilla pääsee ;D

[foto]

Ei kyllä heti tule mieleen, että mikä merkki ja malli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on Mazda Miata vai sanotaankos tuota nyt sitten Mazda MX-5:ksi. Kuitenkin todella nätti auto!  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mazda MX-5 Oletan, korjatkaa autofriikit, jotka paremmin tunnette, kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään