2 240 viestiä aiheessa

Lyhyesti: EI OLE.

 

Jotain bemarin osia on (ja ne sieltä eniten hajoavatkin) ja myös bemarin moottoreita on käytetty mutta kyllä tuo on ihan Roverin suunnittelema ja valmistama.

 

Jup jup, mutta eikös Rover ollut tuolloin BMW:n omistama yritys! Eli periaatteessa Roovveri oli tuolloin Bemari. Sittemmin on tainnut omistaja tosin taas vaihtua.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jup jup, mutta eikös Rover ollut tuolloin BMW:n omistama yritys! Eli periaatteessa Roovveri oli tuolloin Bemari. Sittemmin on tainnut omistaja tosin taas vaihtua.

 

Lähinnä BMW on toiminut vain investoimalla Rover 75:n kehitykseen, mutta Rover:n henkilöstö suunnitteli sekä valmisti auton. Silloin alkuvaiheissa BMW myös omisti Roverin. Eli ajanko siis Bemarilla?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Meikäläisen menopeli. Vuoden -71 kullanvärinen juhlamalli. Ja hyvin kulkee.  ;)

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen tuhat takana, pistettiin kesägummit alle ja pesun jälkeen otettiin parit kuvat. VW Passat 2.0 TDI 125kw DSG, ja on muuten hieno keksintö tuo DSG-loota, mii laiks :thmbup:

 

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onkos Kari sulla tuo DSG tehny semmosta että jos D:llä polkee ihan kunnolla niin kierrokset ehtii mennä rajoittimeen asti(ja olla rajoittimessa 1-3s) ennenkuin loota vaihtaa ylös? Itse kun kävin DSG:llä olevaa passattia ajamassa niin se teki noin. S:llä tilanne oli hieman parempi mut parhaiten homma toimi manuaalimoodissa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onkos Kari sulla tuo DSG tehny semmosta että jos D:llä polkee ihan kunnolla niin kierrokset ehtii mennä rajoittimeen asti(ja olla rajoittimessa 1-3s) ennenkuin loota vaihtaa ylös?

 

En ole vielä raaskinut runtata kaikkea irti...palataan asiaan kunhan saan vähän enemmän kilometrejä kasaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En ole vielä raaskinut runtata kaikkea irti...palataan asiaan kunhan saan vähän enemmän kilometrejä kasaan.

 

Toi DSG-loota on muuten kiva mutta erittäin ärsyttävä ominaisuus on siinä se että kun hiljennät esim. liikennevaloihin mutta et pysähdy kokonaan ja sitten lähdet taas painamaan kaasua niin se arpoo pitkän aikaa minkä pykälän lyö sisään. Sillä kun ajo duunikseen vuoden alko kyllä hammastamaan pidemmän päälle. Muuten kyllä todella kiva laatikko ja ripeä vaihdoissaan...

 

EDIT: Typo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

'94 vaihtui näin kevään kunniaksi '01 malliin  :)

On se hyvä, että täällä on muitakin celicamiehiä. :thmbup:

Nyt minun ei tarvitse laittaa omasta kuvaa. (On muuten niin p***ainen, että siitä ei kuvaa edes kehtaisi laittaa ;D)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

206:nen vaihtui ´03 malliseen Ibizaan:

[ attachment removed / expired ]

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

'94 vaihtui näin kevään kunniaksi '01 malliin  :)

 

 

 

Eri hieno celica  :thmbup: ei noita kyllä paljon näe

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No kolmipyöräinen on tätä nykyä OH-PMI.

Jos taas 4 pyörällä pitää kulkea niin sanoisin vaikka, että se on tehty Saksassa. Vähän niinkuin ennen vanhaan oli se Fiat 600 mutta ne kirjaimet on nyt jotenkin toisin. Vee 12. Sillä saa respektiä. Huoltoasemalla.  "Ai, te tulitte TAAS...."

 

Peter

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

'94 vaihtui näin kevään kunniaksi '01 malliin  :)

 

Autokoulussa tuli ajettua tuollaisella Celicalla. Itse asiassa ensimmäinen ajotuntikin oli juuri Celicalla. Olipa vähän mageeta :P. Myös autokoulun/ajokortin toisesta vaiheesta jäi Celica mieleen. Moottoritielle tultaessa opettaja tokaisi, että nyt saa sitten vähän kokeilla, miten auto kulkee. Ja ihan kivastihan se riisikuppi kulkee. Vaan kyllä se automaattilaatikko olla pitäis...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No kolmipyöräinen on tätä nykyä OH-PMI.

Jos taas 4 pyörällä pitää kulkea niin sanoisin vaikka, että se on tehty Saksassa. Vähän niinkuin ennen vanhaan oli se Fiat 600 mutta ne kirjaimet on nyt jotenkin toisin. Vee 12. Sillä saa respektiä. Huoltoasemalla.  "Ai, te tulitte TAAS...."

Lentäjiä on siis muitakin jotka ovat ihastuneet stuttgartilaiseen V12-moottoriin... Yksi istuskelee AFI:n nokalla vasemmalla penkillä. Moi sinne vaan (ja 600-sarjalaiselle)...

 

Mulle riittää kolmasosamoottori tuosta... Bensa maistuu sillekin, mutta onneksi ruokintapaikkoja löytyy.  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lentäjiä on siis muitakin jotka ovat ihastuneet stuttgartilaiseen V12-moottoriin... Yksi istuskelee AFI:n nokalla vasemmalla penkillä. Moi sinne vaan (ja 600-sarjalaiselle)...

 

mmm...Stuttgart kuulostaa hyvältä, mutta miksei bokseri-kutonen ja vielä vaikkapa parilla turbolla? Sehän sopisi vakiokierrospotkurilla lentävillekin paremmin, kun nuo turbot toimivat melko samalla periaatteella. ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin mutta eikös turbo auton moottorissa kerro siitä että moottori ei itsessään tuota tarpeeksi tehoa ? :P

 

peter

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eri hieno celica  :thmbup: ei noita kyllä paljon näe

 

Jep mun mielestä onnistunut muotoilu tossa Celicassa kaikin puolin. Kerran Stadissa olin illalla autoilemassa ja aloin ihmettelemään, että mikä ihme sieltä tulee kun pimeessä näkee vaan kirkkaat lamput tulossa kohti. Hetken kävi mielessä, että onkos tää nyt joku Ferrari sitten, mutta eihän se ollut. Tollanen Celika se sieltä tööttäs tulemaan.  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tällainen löytyy nykyään. Vähän harvinaisempi peli suomen teillä.

 

 

Tuolla merkillä kyllä, mutta muuten ei niinkään. Lienee täysin sama auto Omegan kanssa? Tosin kyllähän Caddy on Caddy, eikä mikään Ooppeli...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuolla merkillä kyllä, mutta muuten ei niinkään. Lienee täysin sama auto Omegan kanssa? Tosin kyllähän Caddy on Caddy, eikä mikään Ooppeli...

Auto on tosiaan Omegan amerikan serkku. Sama tekniikka pienin muutoksin, ulkonäköä hieman muutettu, varusteita, turvallisuutta ja äänieristystä parannettu, alusta pehmeämpi, sisustassa joitain eroja ja niin edelleen. Ko. auto on tietääkseni ainoa Suomen kilvissä. Eli aika lähelle sama auto, mutta kyllähän tällä aina mieluummin ajaa kuin Opelilla.

Ja auto on myynnissä ainakin vielä, vink vink...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä olisi nyt meikäläisen Celica, vihdoinkin pestynä. (Kuvat voipi olla huonoja, kun on huono kamera, ja kuvaaja.) :P

 

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään