2 240 viestiä aiheessa

Mä kun luulin/muistin että se oli käytetty? ;D

Ei ollut käytetty. Muutama kilometri oli mittarissa kun oli pitänyt ajaa satamassa se ulos laivasta ja autorekkaan ;D

Alkoi vain mietityttämään että eikös Ibiza Fr ole VAG konsernin 1.8T moottorilla ja K03 turbolla jolloin hevosvoimia olisi hieman turbosta riippuen vakiona 150 tai 180. Seatin tapauksessa taitaa löytyä vain 150 malli. Toki jos auto on lastutettu niin aika lähelle päästäisiin noita lukemia. Onko?

En vain löytänyt tuolle teholukemalle mitään vahvistusta Ibizassa. Cupra R taitaa olla se 210hv.

Olet oikeassa. Autosta löytyy nyt Revon ohjelmistopäivitys + muuta kivaa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet oikeassa. Autosta löytyy nyt Revon ohjelmistopäivitys + muuta kivaa  :)

Oikein. Pieni investointi, mutta kannattava. Tipahtaa samantein kulutus ihan kivasti myös, vaatii toki normaalia kaasujalan käyttöä. Autokaan ei tunnu enään mitenkään laiskalta kun taas 150 hevosvoimaisena tuntuu. Suurimman eron taitaa tehdä ahtopaineen muutos, vakiona 0.6bar ja lastun kanssa käy korkeimmillaan sen 1.1-1.2bar.

Tosta moottorista ei kauheesti huonoa löydy paitsi lähinnä se että kun moottorin raja tulee vasta korkealla vastaan, niin kokoajan miettii että mitäs seuraavaksi päivittäisi.

Itseltä löytyy tuollainen Gti Golffi vm.-99, vaijerikaasullisella 1.8T:llä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläinen on kuukauden sisällä pihassa.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellä on vähän vielä remppa kesken, huomenna osia tilailemaan...

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah, tähän voin vastata rinta rottingilla että meillä on se muinainen omega farkku ;D Pidetään lähinnä sen uskomattoman kontin tilavuuden takia; koittakaapa tunkea farmariinne kaksostenrattaat, kaksi stigaa, nöffi, kultsu ja pari reppua...

Moottori on kohtuu iso joten pääsee edes eteenpäin. Miehellä on Vito jolla minä en saa ajaa "koska siinä on pitkä akseliväli". Reilua kieltää toisen ikea reissut moisella verukkeella ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miehellä on Vito jolla minä en saa ajaa "koska siinä on pitkä akseliväli". Reilua kieltää toisen ikea reissut moisella verukkeella ;)

Vitohan on pakuksi jopa naurettavan pieni. Vai oliko siitäkin joku pitkä versio?

Meillä on emännällä kauppakassina pitkä Caravelle  ;) Ja mä en saa ajaa sitä... En tosin tiedä miksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunturi Akseli on menopelini - kaupungissa kun asuu ei autoa tarvitse. Kun tarvitsee, voi käyttää taksia.  :thmbup:

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vitohan on pakuksi jopa naurettavan pieni. Vai oliko siitäkin joku pitkä versio?

Meillä on emännällä kauppakassina pitkä Caravelle  ;) Ja mä en saa ajaa sitä... En tosin tiedä miksi.

Onhan olemassa lyhyt, keskipitkä ja pitkä versio...mutta suurin pelko miehellä on varmaan se että ikeasta lähtee mukaan paljon tarpeellista pieneksi pakattua tavarata.

Onneksi on postimyynti mahdollisuus siis ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläinen on kuukauden sisällä pihassa.

Vaihdathan kuukauden sisällä tuon takarenkaan vaihdathan....  ::)

Jos et jo ennen sitä. Tuo on niin kantikkaan korpun näköinen että hirvittää. Muuten varmaan aivan soiva peli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on nyt pihassa "uusi" pikkufarkku skoda fabia, 2002, 120 000 ajettu. sain suhtkivaan hintaan vaihdon ja mielestäni tuntuis ihan kivalta menopeliltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunturi Akseli on menopelini - kaupungissa kun asuu ei autoa tarvitse. Kun tarvitsee, voi käyttää taksia.  :thmbup:

/V

Samasta syystä mulla on Trek 4300 disc fillari koulumatkoja varten ja työmatkat juoksen. Hyötyliikuntaa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihdathan kuukauden sisällä tuon takarenkaan vaihdathan....  ::)

Jos et jo ennen sitä. Tuo on niin kantikkaan korpun näköinen että hirvittää. Muuten varmaan aivan soiva peli.

Kyllähän se vaihtoon menee heti kun on mun nimissä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VW New Beetle meni lunastuskuntoon ja tilalle tuli hankittua VW Passat 1.8 vm.98

Yhdeksäs auto kolmen vuoden sisään, sais kyllä nyt loppua tuo vaihto ruljanssi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees, kesä sieltä alkaa pikkuhiljaa tulemaan ja kesärenkaatkin tuli laitettua alle. Pääsee vihdoinkin huristelemaan ihan huvin vuoksi myös.

En enään edes muistanut miten erilaiselta toi menopeli tuntuu ajaa kesärenkailla ;D

Tuli pikaisesti räpsästyä ensimmäinen kuvakin tuosta autosta vapaapäivää vietellessä:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyttöautona on tällainen '01-mallin Almera 1.8-koneella ja tomaattilootalla. Joidenkin silmissä varmaankin "v***n riisikippo", mutta moiset kommentit muistetaan silloin kun joku volvohullu kyselee kyytiä.  ;D Ei ehkä mukavimpia ajettavia, mutta pomminvarma kulkine ilman turhia vikoja. Tällainen neuvolassa punnittavana käyvä tyyppi mahtuu istumaankin aivan hyvin.  ;)

Harrastekulkineena on sitten '05-mallinen Kiwakawa Z750S. Asiallinen jokapaikan höylä, liikkuu vikkelästi ja sopii niin kortteliralliin kuin matkailuunkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meidän perheellä on tossa pihalla 2 autoa.

Vuoden 2005 Toyota Corolla Verso

&

Vuonen 1998 Fiat Punto (lempinimi PuPu)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Auto vaihtu, ei jaksanu enää Micraa. Nyt alla Toyota Yaris T-sport vm 2004. Parempaa kuvaa ei tähän hätään ole, saattaa tulla jahka kerkiän kuvailemaan paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen on minun ensiauto ::)

Tuolla olisi tarkoitus sitten jonkun (pitkän) ajan päästä ruveta ajelemaan  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöisellä sitä itse tulee ajettua vapaa-ajan ajot. Edellinen oli 2002 mallinen Peugeot 307SW 1,6. Alkoi tympäsemään tuo 1,6 menohaluttomuus niin piti sitten ottaa hieman tehokkaammalla tuo opeli. Automaattivaihteista en enään nykyään luovu, sen verran lienee mukavuudenhaluinen myös  ;D

-Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä tämä juuri tänään 10 vuotta omalla pihalla/tallissa ollut ratsu ansaitsee pienen huomion. Hyvin palvellut, mittarissa kohta 350 000. Kuvakin on sopivasti otettu melkein 10 v sitten, 30.8.1999  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään